JTextField indsat dynamisk i JApplet låst ~
Fra : Sten Hougaard

Dato : 04-11-02 13:09

Hej,

Hvis jeg indsætter en JTextField dynamisk i en JApplet,
er der låst for input - mens hvis jeg indsætter den i init metoden
så kan jeg godt indtaste værdier...

Er der nogen god forklaring? Eller work-arounds?

På forhånd tak...

Sten Hougaard

Ps: Det er noget jeg bruger istedet for DHTML, hvor jeg ellers
ville indsætte INPUT felter i et DOM-træ...

Fra : Ole Ildsgaard Hougaa~

Dato : 04-11-02 17:24

On Mon, 4 Nov 2002 13:09:11 +0100, "Sten Hougaard" <stg@edbgruppen.dk>
wrote:

> [...]
>så kan jeg godt indtaste værdier...
>
>Er der nogen god forklaring? Eller work-arounds?

Har du prøvet textField.setEditable(true)?