DLTvs80 drev - hvor varmt?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-11-02 12:40

Jeg har en installation kørende med et HP DLTvs80, der har det med at faile
og kommefrem med 'device io error' midt under backup.
Hvor varmt siger jeres erfaring sådan en fætter må være før filmen
knækker? - dette er en extern model.
Jeg har ikke fysisk adgang så jeg kan se hvor varmt der er i rummet , men
backplane i serveren ligger omkring de 40grader (så et skud i tågen vil sige
omkring de 25grader inde i rummet).

/Dennis

Fra : Morten L.

Dato : 04-11-02 19:42

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:aq5mak$2iv$1@dknews.tiscali.dk...
> [...]
> Jeg har ikke fysisk adgang så jeg kan se hvor varmt der er i rummet , men
> backplane i serveren ligger omkring de 40grader (så et skud i tågen vil

Det nye HP har et tape management program liggende til frit download -
dette program kan ud over firmwareopgradere også teste drevet. der er en
kort 15 minutter test og en lidt længere (45 minutters)

(jeg fandt det under support for Compaq DLT7000-drev- men det er det samme
program du skal bruge)

Kunne være, at du fik noget klogt info dér.

Mvh
Morten