Rytmeposten i Odense...er det så nemt?
Fra : Kong Kent

Dato : 28-02-01 15:03

Jeg skal se Mayhem på fredag. Jeg kommer fra Hjørring og skal anmelde
koncerten for Jubii Rock.
Men ligger Rytmeposten virkelig på Østre Stationsvej nr. 35?

Jeg kommer med tog, og kan via www.krak.dk se, at Odense Banegårdscenter
ligger på Østre Stationsvej nr. 27.

Hvis Rytmeposten virkelig ligger på nr. 35 er det jo billigt i bybus eller
taxi

Er der nogle fra Odense her i gruppen der kan bekræfte at Rytmeposten
vitterligt ligger lige ved siden af DSB?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : bonfils

Dato : 28-02-01 15:58

Kong Kent <kongkent@anarki.dk> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogle fra Odense her i gruppen der kan bekræfte at Rytmeposten
> vitterligt ligger lige ved siden af DSB?

Yep! Bare ud ad hoveindgangen og så til højre.

(Jeg tror faktisk, det er den gamle godsterminal eller noget i den stil, der
huser Rytmeposten i dag)

--
http://bonfils.com
http://mp3.com/bonfils

Fra : sune vuorela

Dato : 28-02-01 16:11

>(Jeg tror faktisk, det er den gamle godsterminal eller noget i den stil, der
>huser Rytmeposten i dag)
det er nu et gammelt posthus - derfor rytmePOSTEN

/sune

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 01-03-01 11:35

"sune vuorela"
> det er nu et gammelt posthus - derfor rytmePOSTEN

Nøj, de er godt nok smarte, de fynboer!

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010