kør og vind
Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-11-02 11:54

på eurosport kan man vinde en kværn, men det er sku
ikk helt nemt at køre

http://gamestat.megalostudio.com/games/eurosport/default.gs2?lg=1

men prøv
bo-gsxR
www.skakmat.webbyen.dk
www.freya.webbyen.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-11-02 12:08

Bo-gsxR wrote ...
> på eurosport kan man vinde en kværn,
<snip>

....men ikke hvis du bor i DK - snippet fra "rules and regulations":

"This competition is open to all individuals with an internet
connection living in any of the following 6 countries : Germany,
France, United Kingdom, Italy, Spain and Austria, "

Men det er da et meget sjovt lille spil.

--
Mikkel

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-11-02 12:17

> "This competition is open to all individuals with an internet
> connection living in any of the following 6 countries : Germany,
> France, United Kingdom, Italy, Spain and Austria, "

L#¤%
det havde jeg sku ik læst ( jeg mangler ellers kun 4000 p til en
scooter, og 50000 p til en gsxR

> Men det er da et meget sjovt lille spil.
jep, men rr banen er sku svær jeg kan ikk få mere end 127600p.

bo-gsxR(som snart har lært at der altid vil være regler der skal følges )

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-11-02 14:27

"Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> skrev i en meddelelse

> jep, men rr banen er sku svær jeg kan ikk få mere end 127600p.
Kom lige op på 181131 point i 3. forsøg i dag :)

> bo-gsxR(som snart har lært at der altid vil være regler der skal følges )

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-11-02 19:21

> Kom lige op på 181131 point i 3. forsøg i dag :)

rimlig godt, du må ha smugtrænet

bo-gsxR

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-11-02 19:28

> rimlig godt, du må ha smugtrænet

Ik galt.. Der sværreste er at få drejet når man kører under broen i venstre
side af banen.. Lige når du kører under den, drejer du, og slækker gassen
kort.
Det giver hurtigt et sekund :)

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-11-02 19:41

> [...]
venstre
> side af banen.. Lige når du kører under den, drejer du, og slækker gassen

jeg har sku svært ved alle de sving der er i midten af banen,
fra nr. 2 bro og til den sidste bro inden mål.
men når det går lige ud....

bo-gsxR ( som forhåbentlig for sparet sammen til en trackday i 2003 )

Fra : Michael K. S.

Dato : 04-11-02 19:44

On Mon, 4 Nov 2002 19:41:27 +0100, "Bo-gsxR" <anonym@anonym.dk> wrote:

>jeg har sku svært ved alle de sving der er i midten af banen,
>fra nr. 2 bro og til den sidste bro inden mål.
>men når det går lige ud....

*LOL* - ja irriterende med alle de sving der er på en racerbane hva'
)

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-11-02 15:08

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> wrote in message
> [...]
> connection living in any of the following 6 countries : Germany,
> France, United Kingdom, Italy, Spain and Austria, "

Og desuden er præmierne så vidt jeg kan se allerede udtrukket...

Tony

Fra : Bo-gsxR

Dato : 04-11-02 19:27

> Og desuden er præmierne så vidt jeg kan se allerede udtrukket...

det har jeg dog ikk undersøgt, men de reklamerer da stadig væk på
tv'et med reklamen...

bo-gsxR

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-11-02 20:01

> det har jeg dog ikk undersøgt, men de reklamerer da stadig væk på
> tv'et med reklamen...

Tjow.. Men nu kan jeg ik komme ind mere. Står det blev afsluttet 3.
November, og vinderne bliver snart offentlig gjort.

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-11-02 14:17

> på eurosport kan man vinde en kværn, men det er sku
> ikk helt nemt at køre

Har man da kunne i mindst et halvt år efterhånden, bare ik for danskere..
Sur anus !

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus