J-dag igen
Fra : m.grewy

Dato : 04-11-02 11:48

Det kan da vel ikke passe at der ikke er flere herinde fra der skal være med
til at indvi den dejlige jule øl.
http://www.mc-chaufforerne.dk/j-dag.pdf

Michael

Fra : Anders Thorup

Dato : 04-11-02 21:51

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Det kan da vel ikke passe at der ikke er flere herinde fra der skal være
med
> til at indvi den dejlige jule øl.
> http://www.mc-chaufforerne.dk/j-dag.pdf

Nej, du har ret, det er sgu for dårligt,, så jeg må nok også hellere dukke
op.
Så dette er en officiel tilmelding fra mig også Maden var så god til
høst-festen at jeg godt tør tage chancen og udsætte mig og den lille gule
knallert for en køretur til Fredericia. Hvor længe mon Jes holder denne
gang??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : m.grewy

Dato : 04-11-02 23:26

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message

Hvor længe mon Jes holder denne
> gang??

Mon ikke han holder til kl 20.00.
For hvis han er uheldig så er der også snaps :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-11-02 23:41

m.grewy wrote:

> [...]
Hov! Det var da ikke så galt sidste gang!

> Mon ikke han holder til kl 20.00.
> For hvis han er uheldig så er der også snaps :)

Hvorfor finder jeg mig i det? *tsk-tsk*
Nåmen, jeg kan da i det mindste finde ud af at gøre _rundt_ i en
rundkørsel, endda hele vejen! ;-D Hæhæ
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - beskidt og smager af salt

Fra : m.grewy

Dato : 05-11-02 10:05

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message > >

> Nåmen, jeg kan da i det mindste finde ud af at gøre _rundt_ i en
> rundkørsel, endda hele vejen! ;-D Hæhæ
> --
Nå så går man i forsvars position :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-11-02 18:39

m.grewy wrote:

> Nå så går man i forsvars position :)

Det var nu mere ment som et angreb, da det jo som bekendt er det bedste
forsvar!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Armand

Dato : 05-11-02 23:14

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Nåmen, jeg kan da i det mindste finde ud af at gøre _rundt_ i en
> rundkørsel, endda hele vejen!

Hvem er det der ellers kun gør(!) halvt rundt i rundkørslerne??

--
Armand.
(der kan en historie om én der gjorde på væggen (ovenikøbet i en pæn

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-02 11:43

Armand wrote:

> Hvem er det der ellers kun gør(!) halvt rundt i rundkørslerne??

Hæh, hovsa, dumme tastatur. Det var heller ikke meningen at røbe at jeg
jævnligt tager en ekstra runde pga. manglende retningssans

> [...]
> (der kan en historie om én der gjorde på væggen (ovenikøbet i en pæn
> bue) under en julefrokost i klubben (Også hér p.g.a. snapsens

Arghh, fortidens synder indhenter mig... æh, en helt anden end mig igen!
Måske man skulle lade være med at drille andre... hmm... arrrh...
Oh well, det er vist ikke det værste der er sket i jeres klubhus, jeg kan
godt huske den brunlige historie du fortalte :-/ ...bwadr!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-11-02 14:43

> "Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message
> >

> Hvor længe mon Jes holder denne
> >

> Mon ikke han holder til kl 20.00.
> For hvis han er uheldig så er der også snaps :)

MMmmm, det lyder dælme dejligt,, er der sild også så???
Hvem kommer egentligt med herindefra?? udover Jes, og mig altså ??
Har den stadig kun 5.gear Michael??

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : m.grewy

Dato : 05-11-02 23:14

> Har den stadig kun 5.gear Michael??

Det nægter jeg at udtale mig om :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-11-02 23:16

m.grewy wrote:

> Det nægter jeg at udtale mig om :)

*fniiis*
--
mvh Jes Vestervang (hævngerrig)
FZS600

Fra : Armand

Dato : 05-11-02 23:11

Anders Thorup <Daffy@it.dk> skrev i en

> .............................Maden var så god til høst-festen at ....

Jup!
Klubbens faste kok er ganske ferm !!!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 05-11-02 22:14

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan da vel ikke passe at der ikke er flere herinde fra der skal være
med
> til at indvi den dejlige jule øl.
> http://www.mc-chaufforerne.dk/j-dag.pdf

hey hey, er der ikke nogen der har advaret dig om de 3 fra Vejle?? vi
stiller selvf. op.

(og visse af os drikker som bekendt mere end gennemsnittet, var det 58
genstande i snit sidste gang??)

-
Dahl

Fra : m.grewy

Dato : 05-11-02 23:10

"Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message ...> >

> hey hey, er der ikke nogen der har advaret dig om de 3 fra Vejle?? vi
> stiller selvf. op.

Øv jeg håbede at jeg blev fri for jer den her gang :)
Nej selvfølgelig er i velkommen

> (og visse af os drikker som bekendt mere end gennemsnittet, var det 58
> genstande i snit sidste gang??)

Morten dig og Tommy kan godt pakke sammen. I plejer jo at gå kolde imens mig
og Lau stadig sidder og drikker, tja i ståer også op imens vi stadig drikker
:)

Michael

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 07-11-02 16:31

> [...]
> stiller selvf. op.
>
> (og visse af os drikker som bekendt mere end gennemsnittet, var det 58

Jeg kommer skam også fra Odense, ellers kommer der jo ingen MCere.

Jesper Hvalsøe
GS750 GSX1100

Fra : Morten Dahl \(FJERN ~

Dato : 07-11-02 19:46

"Jesper Hvalsøe" <jhva@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse

> "Morten Dahl (FJERN I MAIL)" <news@FJERNmekasign.dk> wrote in message

> Jeg kommer skam også fra Odense, ellers kommer der jo ingen MCere.

så så Jesper nu ikke flabet vel, Lau har da en farbar cykkel, det kan tænkes
vi kommer på den alle tre

-
Morten Dahl

Fra : Armand

Dato : 08-11-02 16:58

Jesper Hvalsøe <jhva@tdcinternet.dk> skrev i en

> Jeg kommer skam også fra Odense, ellers kommer der jo ingen MCere.

Jo!

--
Armand
(nybagt mc-ejer)

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-11-02 18:08

> Jo!
> Armand
> (nybagt mc-ejer)

Jeg ville nok kalde det genopvarmet.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 09-11-02 11:10

Martin Sørensen <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en

> Jeg ville nok kalde det genopvarmet.

GRILL

--
Armand.
(der dog har kunnet holde sig lun i mellemtiden, grundet gode venners

Fra : Jakob Barfod

Dato : 06-11-02 09:19

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Det kan da vel ikke passe at der ikke er flere herinde fra der skal være
> [...]

Jamen hov! Det var jo netop for at finde ud af, hvornår årets J-dag i
Fredericia blev holdt, at jeg begyndte at følge med i gruppen igen for et
par dage siden! Og for at følge op på succesen fra sidste år (bortset fra et
par enkelte punkter, tak Jes) et dette en tilmelding fra undertegnede. Skal
du have tilmeldingsgebyr på forhånd, Jacob?

Hvis vi er heldige, kan vi måske også overtale sidste års
"Jeg-skal-i-hvert-fald-tidligt-op-næste-morgen-for-jeg-skal-tidligt-hjem-ska
l-jeg"-mester Niels Pein til at tage turen fra Bjerringbro?

Nå. Hvis vejret arter sig (dvs. >0 grader C), tager jeg turen på tepotten.
Hvad siger du, Jes?

--
Jakob
GSX750F

cc: Pein, Jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-02 12:28

Jakob Barfod wrote:

> "m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Og for at følge op på succesen fra sidste år (bortset fra
> et par enkelte punkter, tak Jes)

*GRRR* Jeg føler mig forfulgt på det groveste!

> Nå. Hvis vejret arter sig (dvs. >0 grader C), tager jeg turen på tepotten.
> Hvad siger du, Jes?

Jeps, jeg tager Fazeren, hvis vejret er nogenlunde fornuftigt... den er
alligevel blevet saltet ret grundigt efterhånden :-/ Dog har jeg da også
tømt en dåse WD40 ind i alle krogene, så helt galt går det nok ikke.

--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jakob Barfod

Dato : 06-11-02 13:36

> *GRRR* Jeg føler mig forfulgt på det groveste!

Forfulgt og forfulgt... Hvis vi bare kan udelade denne aktivitet:

http://www.mc-chaufforerne.dk/galleri2001/j-dag/picture.php?show=film_039.jp

synes jeg, at hele arrangementet var et eksempel til efterfølgelse. Kan du
huske, hvordan du kom i seng?

Ah. God. idé!

--
Jakob
GSX750F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-11-02 13:37

Jakob Barfod wrote:

> Forfulgt og forfulgt... Hvis vi bare kan udelade denne aktivitet:
....voldklip...
> synes jeg, at hele arrangementet var et eksempel til efterfølgelse.

Helt enig

> Kan du huske, hvordan du kom i seng?

Jeg har da fået det fortalt nogle gange, og tak for hjælpen

> Ah. God. idé!

Det var også det jeg tænkte. Hvis man bruger nok af det, så må det da være
ganske effektivt. Jeg skal dog lige finde en måde hvorpå jeg kan få det ind
i stellet.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600

Fra : Jakob Barfod

Dato : 09-11-02 16:29

Jakob Barfod wrote:
> Og for at følge op på succesen fra sidste år (bortset fra et
> par enkelte punkter, tak Jes) et dette en tilmelding fra undertegnede.

Hulens. Min forkølelse har udviklet sig til noget influenza, så jeg kan
ikke komme alligevel. Jeg havde ellers håbet, at det ville gå over i
løbet af i eftermiddag, men ak...

Jacob, du får selvfølgelig tilmeldingsgebyret alligevel (hvis du giver
mig et kontonummer).

Øv.

--
Jakob
GSX750FN

Fra : m.grewy

Dato : 09-11-02 01:26

Vi bliver da 28 til spisning, og så kommer der også nogle senere.
Så det skal nok blive en våd aften :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-02 14:15

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> skrev:
> Vi bliver da 28 til spisning, og så kommer der også nogle senere.
> Så det skal nok blive en våd aften :)

Der skal da nok blive fyldt så! Hvor mange kommer her fra dfm?
--
mvh Jes Vestervang

Fra : m.grewy

Dato : 09-11-02 15:36

"Jes Vestervang" <jesvj@mailme.dk.fjernmig> wrote in message

> Der skal da nok blive fyldt så! Hvor mange kommer her fra dfm?
> --
Jeg mener det kun er 6 + os der allerede bor her i byen og en sjælden gang
tager ud i klubben og drikker sig fuld :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-11-02 15:44

> Jeg mener det kun er 6 + os der allerede bor her i byen og en sjælden gang
> tager ud i klubben og drikker sig fuld :)

Nårh, det er da heller ikke så slemt. Det gør det bare lidt sværere at hilse
på de dfm-folk man ikke har set før... medmindre man selvfølglig snakker med
alle
--
mvh Jes Vestervang - med en nyvasket fazer

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 14-11-02 14:54

"m.grewy" <grewy@fjern-mig.mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> Det kan da vel ikke passe at der ikke er flere herinde fra der skal være
> [...]

Det skide svinghjul hoppede af igen.
2 gamle motorcykloer, og ingen af dem kunne køre.

Så jeg nåede ikke at dukke op.
Jeg håber dog at i ikke drak noget som jeg ikke kunne have fundet på at
drikke.

Jesper Hvalsøe
GS750 GSX 1100