Hvad er specialkode i Motorola??
Fra : 2U

Dato : 04-11-02 09:07

Hej

Jeg har en veninde som lige har købt en Motorola L7089.
Når hun har tastet pin kode ind, så skal man taste en specialkode
på 8 tal bagefter. Hvad er det for en kode?

PS. Jeg fik et svar i dk.teknik.telefoni.mobil
Svaret var den er simlåst.

Er der nogle her som kan afhjælpe dette???

R2U

Fra : Per Sørensen

Dato : 04-11-02 09:10

http://www.unlockservices.dk/

Prøv at se der, der finder du en der kan hjælpe dig:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : 2U

Dato : 04-11-02 09:20

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.unlockservices.dk/
>
> Prøv at se der, der finder du en der kan hjælpe dig:)

Tak for dit svar

R2U