TDNT
Fra : Ole Madsen

Dato : 03-11-02 23:22

Kan i sige mig hvad bog denne er?
TDNT

jeg har fundet det i Thayer greek, ligesom Strongs
--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-11-02 23:52

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> mælte sligt:

>Kan i sige mig hvad bog denne er?
>TDNT

Theological Dictionary of the New Testament, en parallel til TWOT.

Jeg kan i øvrigt anbefale Google. Den første side, der dukker op, når man
søger på "TDNT" i Google er en side, der behandler spørgsmålet: "What is
TDNT?".

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
Sona, si latine loqueris!

Fra : Ole Madsen

Dato : 04-11-02 14:47

> [...]
> søger på "TDNT" i Google er en side, der behandler spørgsmålet: "What is

Jeg fandt bogen her http://www.logos.com/ebooks/download.asp?iname=TDNTA til
at hente hjem

Ole

Fra : Ole Madsen