Groupwise 5.5.4 og Win2000
Fra : Thomas Kærager

Dato : 28-02-01 14:09

Hej allesammen

Jeg har et problem. Jeg kan ikke få Groupwise til at virke på min Win2000.
Når jeg starter Groupwise, kommer der en fejlmeddelelse som følger:

"Groupwise is not properly installed.The Groupwise components could not be
initialized.", og så står der, at man skal installere igen eller kontakte
administratoren. Jeg har installeret WINNTWMS først, så det er ikke derfor.

Min WIN2000 er en dansk version. Jeg har bla. prøvet at skifte sprog på
Groupwise, dog uden held.

Min Notify virker forresten upåklageligt.

MVH

Thomas Kærager

Fra : Erling Christensen

Dato : 28-02-01 18:45

On Wed, 28 Feb 2001 14:09:16 +0100, "Thomas Kærager" <tk@jvl.dk>
wrote:

> [...]
>administratoren. Jeg har installeret WINNTWMS først, så det er ikke derfor.

Du skal installere den specielle version af winntwms som du finder
her: http://support.novell.com/servlet/filedownload/pub/winntwms.exe

Når den er installeret så installerer du Groupwise, som så underlader
og installere en winntwms som ikke passer.

Man kan godt installere wms bagefter og få det til og virke, men
novell anbefaler det ikke.

Mvh

Erling Christensen

Fra : Thomas Kærager

Dato : 05-03-01 11:01

Problemet er løst. Vi har en dansk WIN2000, og når man installerer WINNTWMS,
spørger den om man vil bytte en fil med et andet sprog. Det havde jeg svaret
nej til, men det skal man ikke. For så virker groupwise ikke. Man skal altså
skifte filen ud med den Engelske.

MVH

Thomas Kærager