Hovedstød i Fifa 2003.
Fra : Vega

Dato : 03-11-02 21:41

Hej.

Hvordan laver man hovedstød synes ikke rigtig at jeg kan få det til at
virke, hver gang modstanderen har hjørne score de faktisk også fordi jeg
ikke kommer op til bolden.

På forhånd tak.

Mvh. Vega.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 03-11-02 23:12

'W' benytter du til at lave hovedstød med, men desværre er det også knappen,
man benytter til at styre målmanden med. Så hvis man trykker 'W' under
modstanderens hjørne, så farer målmanden ud og modstanderen har let ved at
score.

Jeg plejer som regel ikke at gøre noget under modstanderens hjørne, så
håndterer målmanden selv situationen, det virker 95% af gangene. Når jeg så
får bolden, så spiller jeg den stille og roligt ud af feltet.

Mvh.
Morten Sørensen

Fra : Morten Sørensen

Dato : 04-11-02 00:44

Jeg tror faktisk, at den er sat som default til Q, men jeg har rettet lidt
på knapperne, så den hos mig er W.

Mvh.
Morten Sørensen

Fra : Lord Flasheart

Dato : 04-11-02 02:46

Morten Sørensen wrote:
> Jeg tror faktisk, at den er sat som default til Q, men jeg har rettet
> lidt på knapperne, så den hos mig er W.

Ved du tilfældigvis hvordan man skruer bolden? Jeg har hentet demoen og her
står INTET forklaret ligesom man ikke kan konfigurere sin gamepad inde i
spillet.
Lord F.

Fra : Vega

Dato : 04-11-02 19:29

Tak. Men er der en bestemt måde man laver hovedstød på bedst. Når jeg
trykker på hovedstøds knappen kommer modstanderen altid først op alligevel.

Mvh. Vega.

Fra : Morten Sørensen

Dato : 04-11-02 19:40

Ikke det jeg ved af. På mine egne indlæg forsøgte jeg at klikke på D istedet
for Q, og så scorede jeg sørme på hovedstød.

Mvh.
Morten

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 04-11-02 22:06

Jeg læste på http://www.fifa2003.com/tipsandtricks at:

"To perform a successful header in FIFA 2003 you must forget
everything you've ever learnt from previous FIFA games. This year, the
player who presses the button LAST will connect with the ball. Your
best bet is to repeatively press the header button when contesting a
header. Don't be affraid to head the ball out to the wings or
backwards. When contesting a goal kick, you will have more chance of
winning the header if you aim backwards so that your header goes back
to your defenders. Unfortunately, there does not seem to be anyway in
FIFA 2003 to perform a header when you are standing on your own. "

Det var ellers så let før ;)
Håber det hjalp.