Instruktionsbog til GSX R 250
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-11-02 21:04

Hej,

Er der nogle i besiddelse af subj. og en scanner eller en god kopi-maskine,
der gider tage et scan/en kopi af siderne 27-28 om olie og filterskift? Jeg
har kun en dårlig PDF-version, hvor jeg ikke kan se billederne.

Er der evt. nogen der ligefrem vil sælge en instruktionsbog til Suzuki GSX R
250?

--
Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 04-11-02 16:10

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> lagde en arm i

> [...]
> kopi-maskine, der gider tage et scan/en kopi af siderne 27-28 om olie
> og filterskift? Jeg har kun en dårlig PDF-version, hvor jeg ikke kan se

Ja, den vil jeg også gerne have. Har prøvet at søge på bibliotek.dk efter
haynes og nogle andre manualer, men uden held, da de sikkert kun findes på
japansk.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-11-02 15:57

Rasmus Nielsen wrote:

> [...]
> kopi-maskine, der gider tage et scan/en kopi af siderne 27-28 om olie og
> filterskift? Jeg har kun en dårlig PDF-version, hvor jeg ikke kan se

Der findes en på Dan Dethlefsens hjemmeside, <http://www.dethlefsens.dk>,
måske den er bedre.
--
mvh Jes Vestervang