Stille
Fra : Nils F.

Dato : 03-11-02 20:05

Her er så stille.

Hvorfor? Ønsker I ikke at tale om Herren?

Kærlig hilsen

Nils F.

Promanager

http://www.star1021fm.com/images/morningshow/whatswrong.htm

Fra : Jan-Erik

Dato : 03-11-02 20:27

Nils F. wrote:
> Her er så stille.
>
> Hvorfor? Ønsker I ikke at tale om Herren?
> Kærlig hilsen
> Nils F.

Tjo, men jeg tror at alle de Off Topic indlæg er blevet for meget. Og der
findes heldigvis andre, mere brugbare, forummer (fora?).
Så måske er det her begyndelsen på enden på denne nyhedsgruppe.

En anden forklaring kunne også være at folk har andet at lave i weekenden
end at sidde foran computeren
Men det første er nu det mest sandsynlige, suk.

/Jan-Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-11-02 20:26

"Jan-Erik" <j-e@FJERNESget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Så måske er det her begyndelsen på enden
> på denne nyhedsgruppe.

Derfor ville det også være en ganske god idé om alle de mange seriøse
brugere/læsere af denne gruppe gav deres mening tilkende og støttede
op om den foreslåede hvidliste-moderering af denne gruppe.

Bliver der ikke en massiv opbakning om en moderering, da bliver den
sikkert ikke gennemført, - og så tror jeg du har ret i at denne gruppe
går en sikker død i møde, idet alt for mange seriøse brugere allerede
har skrottet og forladt gruppen.

DERFOR: alle seriøse og tavse læsere og brugere af denne gruppe, støt
forslaget om moderering!

mvh
Andreas Falck

Fra : Jan-Erik

Dato : 03-11-02 20:56

Andreas Falck wrote:

> [...]
> har skrottet og forladt gruppen.
>
> DERFOR: alle seriøse og tavse læsere og brugere af denne gruppe, støt

Jow da, men hvorhenne?
Jeg har stemt på din hjemmeside, og givet udtryk i gruppen her for at jeg
ser moderering som den eneste mulighed for gruppens overlevelse.
Er der en bestemt tråd på dk.admin hvor jeg skal skrive: "Ja, jeg ønsker
også en moderering i dk.livssyn.kristendom" - eller hvad?

/Jan-Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-11-02 21:01

> [...]
> overlevelse. Er der en bestemt tråd på dk.admin hvor jeg skal
> skrive: "Ja, jeg ønsker også en moderering i dk.livssyn.kristendom"

f.eks. dette indlæg i dk.admin msgid
news:aq3es5$rhp$1@dknews.tiscali.dk fra i dag i tråden: Forslag til
moderering af dk.livssyn.kristendom

mvh
Andreas Falck

Fra : Jan-Erik

Dato : 03-11-02 21:20

Andreas Falck wrote:

> f.eks. dette indlæg i dk.admin msgid
> news:aq3es5$rhp$1@dknews.tiscali.dk fra i dag i tråden: Forslag til
> moderering af dk.livssyn.kristendom
>
> mvh
> Andreas Falck

Det er så gjort. Kan jeg gøre mere?
Jeg har ærlig talt ikke tid eller overskud til at følge hele debatten på
dk.admin, men har vi ikke snart nok til at gruppen kan blive modereret?

/Jan-Erik

Fra : Jan-Erik

Dato : 03-11-02 21:30

Jan-Erik wrote:
> Det er så gjort. Kan jeg gøre mere?
> Jeg har ærlig talt ikke tid eller overskud til at følge hele debatten
> på dk.admin, men har vi ikke snart nok til at gruppen kan blive
> modereret?

Hov, det var ikke meningen at dette indlæg skulle lyde negativt.
Jeg smider lige en smiley ind, så går det nok

/Jan-Erik

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-11-02 21:26

> Hov, det var ikke meningen at dette indlæg skulle lyde negativt.
> Jeg smider lige en smiley ind, så går det nok

Lød det negativt? - ikke i mine ører [høreapparatet er slukket]

mvh
Andreas Falck

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-11-02 21:23

> har vi ikke snart nok til at gruppen kan blive modereret?

Jeg havde nu håbet på en langt mere massiv opbakning fra gruppens
seriøse skribenter og læsere.

Den udbredte mangel på respons kunne jo tolkes således at der ikke er
ret mange seriøse tilbage, og så er det jo ligegyldig med en
moderering, - især hvis de resterende brugere der er tilbage ønsker at
overtage gruppen som mudderpøl og latterliggørelsesforum af de
kristne.

mvh
Andreas Falck

Fra : kjaer

Dato : 03-11-02 21:19

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:aq3ta5$sk1$1@dknews.tiscali.dk...
> [...]
> brugere/læsere af denne gruppe gav deres mening tilkende og støttede
> op om den foreslåede hvidliste-moderering af denne gruppe.

Har du en liste over seriøse og useriøse brugere, så post den endelig! Vi er vist mange der ikke ved hvilken vi er på

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-11-02 21:31

"kjaer" <nospamxxx@xxx.dk> skrev i en meddelelse

> Har du en liste over seriøse og useriøse brugere, så post
> den endelig! Vi er vist mange der ikke ved hvilken vi er på

Nej det har jeg egentlig ikke, - men der er da enkelte navne (nogle
med tilhørende alias'er) der går igen!

Og jeg mindes da i al fald ikke dit navn negativt i den forbindelse.
Jeg bedømmer generelt et indlæg på dets indhold og ikke dets afsender.

Selv brugere der i en periode har været useriøse kan godt blive seriøs
bruger og skribent. Og jeg har da i den forbindelse et enkelt navn i
frisk erindring!

mvh
Andreas Falck