BAAL
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 03-11-02 19:03

Hejsa

Jeg kan godt sige Jer at dem som ikke har tænkt sig at gå til en af BAAL's
efterårskoncerter, kommer til at gå glip af rigigt meget.

Det var så intenst og de bankede bare der ud af, både med tempo og stille og
roligt musik...FEDT.

De spillede en god mix af alle deres befrifter. vi fik endda et nummer fra
Antigone..

De spillede også Life on mars af David Bowie det var så godt.

Så for dem der kan nå det endnu, tag dog ind og se koncerten, de beviser
virkelig deres værd.

MVH
Betina

Fra : Morten Bowman Hansen