Også "en dagens køretur"
Fra : Denise

Dato : 03-11-02 19:10

Hej Gruppe
Dagens køretur - eller skal vi sige dagens badetur. Hilsen til de seje
vandhunde på Malerklemmen. Håber I kom godt hjem allesammen. Vi blev godt
nok våde på vej til Klemmen og på vej hjem. Efter lidt ventetid og
drillerier af den søde pige på Klemmen, hvor vi bare stod i vejen hele
tiden med vores hjelme, jakker og colaer/øl, fik vi et bord dejlig tæt ved
en varmeovn, hvor vi fik noget at drikke og spise, og så gik snakken
lystigt. Og jeg tror snart vi ser nogle billeder i persongalleriet
Tak for en hyggelig stund, og fedt at hilse på jer og snakke med jer .
NB! Nåede katteudstillingen hvor jeg fik hilst på 7 stk.fra den anden NG, så
en rigtig indtryksfuld dag. Motorcyklen er stadig møgbeskidt - øv, men det
må vente til i morgen, for det blev jo mørkt.

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 03-11-02 19:58

Hej Denise

Surt - men jeg var en tøsedreng og synes det var for koldt! - Når jeg læser
dit indlæg ærgrer jeg mig nu alligevel. Af naturlige årsager vil der
ihvertfald gå 3 måneder inden vi mødes på klemmen... men jeg glæder mig
allerede!

Mvh

Hans

Fra : Denise

Dato : 03-11-02 20:09

Hej Hans
Jamen, jeg sagde også til de andre, at du havde skrevet at du nok kom, så du
var da ellers ventet. Men vi ses jo så til næste år
Hilsen Denise

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:27

"Hans L. Baldrian" wrote:
> [...]
> dit indlæg ærgrer jeg mig nu alligevel. Af naturlige årsager vil der
> ihvertfald gå 3 måneder inden vi mødes på klemmen... men jeg glæder mig

Altså, det var slet ikke koldt i dag, ikke de første 160 km i det
mindste,
indtil regnen var trængt gennem jakke og handsker. Det er meget lettere
at
holde varmen i fingrene på de små veje, hvor man skifter gear og bremser
jævnligt, og hvor hastigheden sjældent kommer over de 80. Spørg bare
Squish - han var garanteret aldrig nået hjem frostfri, hvis han havde
taget motorvejen.

Richard

Fra : Squish

Dato : 03-11-02 22:36

Richard Pade wrote:

> [...]
> jævnligt, og hvor hastigheden sjældent kommer over de 80. Spørg bare
> Squish - han var garanteret aldrig nået hjem frostfri, hvis han havde

Hehe.. Faktisk tog Thomas og jeg motorvejen det sidste stykke hjem..
Det dunker da også lidt i fingrene endnu..!

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:43

Squish wrote:

> Hehe.. Faktisk tog Thomas og jeg motorvejen det sidste stykke hjem..
> Det dunker da også lidt i fingrene endnu..!

Hvad sagde jeg...

Richard

Fra : Squish

Dato : 03-11-02 20:36

Denise wrote:
> [...]
> en rigtig indtryksfuld dag. Motorcyklen er stadig møgbeskidt - øv, men det
> må vente til i morgen, for det blev jo mørkt.

Jeg siger også tak et par hyggelige timer og en efterfølgende fed (omend
noget kold) køretur! Det var fedt at hilse på jer!

Mvh. Squish - Som skal have fat i nogle tykkere luffer!
CB400F - Beskidt! :-\

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-11-02 20:51

On Sun, 03 Nov 2002 20:35:51 +0100, Squish
<hs304FJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Jeg siger også tak et par hyggelige timer og en efterfølgende fed (omend
>noget kold) køretur! Det var fedt at hilse på jer!
I lige måde. Og ja, vi blev vist begge noget kolde på vores ellers
hyggelige omvej hjem. Og som altid rart at få sat ansigter på nogle
flere herfra.

>Mvh. Squish - Som skal have fat i nogle tykkere luffer!
Må man anbefale at kombinere dem med varmehåndtag? *GG*

--
M.v.h. Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F med varmehåndtag

Fra : Squish

Dato : 03-11-02 22:17

Thomas Makro wrote:

> Må man anbefale at kombinere dem med varmehåndtag? *GG*

Arh.. en rigtig MC'ist fryser ikke! Han bliver blå.. og så dør han!

Fra : Denise

Dato : 04-11-02 07:44

"Squish" <hs304FJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Arh.. en rigtig MC'ist fryser ikke! Han bliver blå.. og så dør han!

Og inden alt det, så kan du købe nogle tynde termohandsker hos Aagesen for
140 kr. tror jeg det var. Dem bruger jeg inden under mine sommerhandsker, og
de virker bare. Jeg tog jo motorvejen hjem for jeg havde jo travlt, og frøs
slet ikke om fingrene - så prøv dem inden du bliver blå

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:35

Thomas Makro wrote:
> I lige måde. Og ja, vi blev vist begge noget kolde på vores ellers
> hyggelige omvej hjem. Og som altid rart at få sat ansigter på nogle
> flere herfra.

Omvej - hvis en lige linie er den korteste, så er en kurve vel den
sjoveste
vej mellem to punkter, ikke? Nej selvfølgelig er det sjovere på tørre
veje
og i varmt vejr; men det må vi nok have til gode et par uger endnu.

> Må man anbefale at kombinere dem med varmehåndtag? *GG*

Og et indlagt das - nej det var helt fint at stoppe en ekstra gang,
når der bare er en naturlig årsag, som Flemming meget rigtigt bemærkede.

Richard

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-11-02 18:34

On Sun, 03 Nov 2002 22:35:08 +0100, Richard Pade
<richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote:

>Og et indlagt das - nej det var helt fint at stoppe en ekstra gang,
>når der bare er en naturlig årsag, som Flemming meget rigtigt bemærkede.
*GG* Jeg kunne næsten ikke sidde stille længere, så jeg var nødt til
at stoppe ved de træer/hegn, som bare trængte til at blive vandet
Heldigvis nåede jeg at se den her hvide porcelæns-dims på hegnspælen,
der bruges til at holde strømførende hegn, før jeg påbegyndte
vandingen!! Ellers var der vel kommet et hyl fra mig...

Jeg regnede i øvrigt ikke med at se mere til jer andre den dag, så da
Squinch lidt efter kom forbi, råbte jeg til ham, at han bare skulle
køre videre. Jeg ville ikke være skyld i at han blev 'separeret' fra
jer andre. Men nej, det ville han ikke, for han havde også fået øje på
et tørt træ, selv om det regnede
At I så kom tilbaws igen, så vi kunne fortsætte i samlet trop, var
bare kanon!

--
M.v.h. Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F med varmehåndtag
Privat: http://home.worldonline.dk/~pcmakro/
DMCN: Gør en god gerning, bliv emneredaktør på FAQen

Fra : Squish

Dato : 04-11-02 19:25

Thomas Makro wrote:

> [...]
> et tørt træ, selv om det regnede
> At I så kom tilbaws igen, så vi kunne fortsætte i samlet trop, var

*LOL* Jeg havde faktisk også tæt på ufrivilligt, at få varmen i
bukserne, så da jeg øjnede chancen, kastede jeg ankeret!

Fra : Richard Pade

Dato : 04-11-02 23:54

Thomas Makro wrote:
> [...]
> der bruges til at holde strømførende hegn, før jeg påbegyndte
> vandingen!! Ellers var der vel kommet et hyl fra mig...

Så havde du da fået varmen, i det midnste ;)

> [...]
> et tørt træ, selv om det regnede
> At I så kom tilbaws igen, så vi kunne fortsætte i samlet trop, var

Det manglede da bare. Det kunne jo være, der var en grim årsg til
stoppet, og det var jo ikke just en hovedfærdselsåre.

Og vi havde nu nok godt af en lille pause - jeg kører mest alene og er
derfor slem til at køre igennem. men jeg kan godt mærke, at det går ud
over koncentrationen og dermed køreglæden. Så det var helt fint.

Richard

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:30

Squish wrote:
> Jeg siger også tak et par hyggelige timer og en efterfølgende fed (omend
> noget kold) køretur! Det var fedt at hilse på jer!

Tak i lige måde; men jeg kan garantere dig, at det havde været koldere
for
dig at tage motorvejen hjem, med de silketynde handsker, du havde valgt
i dag.
Lad os prøve turen til sommer igen.

> Mvh. Squish - Som skal have fat i nogle tykkere luffer!

God idé!

> CB400F - Beskidt! :-\

Men mest for sjov ;)

Richard

Fra : Squish

Dato : 03-11-02 22:44

Richard Pade wrote:
>..jeg kan garantere dig, at det havde været koldere
> for
> dig at tage motorvejen hjem, med de silketynde handsker, du havde valgt
> i dag.

Det var det!

> Lad os prøve turen til sommer igen.

DEAL!

Fra : any

Dato : 03-11-02 21:20

Herlig køretur og godt selskab.

Hilsen Flemming, Trørød - Som overvejer at sagsøge DMI.
GSX 1100 F

Fra : Denise

Dato : 03-11-02 21:23

"any" <fl. <chr@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Herlig køretur og godt selskab.
>
> Hilsen Flemming, Trørød - Som overvejer at sagsøge DMI.
> GSX 1100 F

Hej Flemming
Nå, du kan da godt stave, så er du jo ikke så ordblind som du sagde, siden
du aldrig skriver herinde ))))

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:38

"any

> Herlig køretur og godt selskab.

Helt sikkert.

> Hilsen Flemming, Trørød - Som overvejer at sagsøge DMI.

I forgårs havde faktisk lovet regn hele week-enden så vejret i går
og de tørre veje til og fra Lynge var faktisk ren foræring fra DMI,
vil de nok påstå, hvis de læser med her.

Richard

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 22:24

Denise wrote:
> Dagens køretur - eller skal vi sige dagens badetur. Hilsen til de seje
> vandhunde på Malerklemmen. Håber I kom godt hjem allesammen.

Det gjorde vi i firebanden ihvertfald. Jeg ekstemporerede lidt i
landkendingen, nu solen var laaaangt væk, men vi fik svinget en del.
Vejene tørrede gradvist ud nord for Ganløse, så vi havde rimeligt føre
rundt om Burre sø, gennem rundkørslen øst for Farum kaserne og ned
gennem
Vaserne. Herlig tur i betragtning af vejret, helt sikkert pga det gode
selskab.

> [...]
> en varmeovn, hvor vi fik noget at drikke og spise, og så gik snakken
> lystigt. Og jeg tror snart vi ser nogle billeder i persongalleriet

Jep, Luffe leveringstid?

> Tak for en hyggelig stund, og fedt at hilse på jer og snakke med jer .

I lige måde.

> NB! Nåede katteudstillingen hvor jeg fik hilst på 7 stk.fra den anden NG, så
> en rigtig indtryksfuld dag. Motorcyklen er stadig møgbeskidt - øv, men det
> må vente til i morgen, for det blev jo mørkt.

Men så må du også få spulet den godt under skørterne, så du får
saltlaget væk.

Richard

> Opret din profil og se andres på http://dfm.divvy.dk

Ja, ja...

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-11-02 23:54

> Hej Gruppe
> Dagens køretur - eller skal vi sige dagens badetur. Hilsen til de seje
> vandhunde på Malerklemmen. Håber I kom godt hjem allesammen.

bob bob, jeg kom da hjem men når man er våd og kold så er
smilet ikke så bredt, men det er da der - man kører jo mc

takker for turen idag til jer alle 7-8 stykker
mvh
bo-gsxR der er tør men beskidt idag og forhåbentlig ren i morgen.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-11-02 10:35

> Tak for en hyggelig stund, og fedt at hilse på jer og snakke med jer .

Jeps !, også herfra , fik lige skyldet Divyen over da jeg kom hjem, for
den var fandme beskidt, men det var det hele værd.

PS. Att Flemming. Sagsøge DMI, Næhh !, _du_ burde sagsøges!, man starter sq
da ikke med hjulspin på en grus/perlestens belagt indkørsel, når der er
personer/mc bagved !!, tak for bygen siger jeg bare :-/.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 04-11-02 10:59

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp@(fjerndette)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps !, også herfra , fik lige skyldet Divyen over da jeg kom hjem, for
> den var fandme beskidt, men det var det hele værd.

Lyder som en kold og våd tur, kunne ellers godt lige have brugt weekenden
til lidt mc kørsel, men TDM'en er opstaldet :-/ (hos lydmuren)

> [...]
> da ikke med hjulspin på en grus/perlestens belagt indkørsel, når der er
> personer/mc bagved !!, tak for bygen siger jeg bare :-/.

Ack, lyder skisme ikke behageligt, jeg ville nok blive lidt lilla i fjæset.
--
MVH Rune http://dfm.divvy.dk/?id=27
Yamaha TDM850