musik på hjemmeside....???
Fra : Christian

Dato : 03-11-02 16:22

Hej
Er det tilladt at have et "preview" / prøveklip på 10 sec af en sang på min
hjemmeside...???
fx hvis jeg havde en top10 liste, hvor man kan trykke på et nummer og hører
10 sec af sangen.... (evt i lav kvalitet)

Pft Christian

Fra : Rasmus Michaelsen

Dato : 03-11-02 16:42

Til Christian!

Du må gerne ha' musik på din hjemmeside, men du skal betale for det,
medmindre det er musik, som du selv har komponeret!
Ellers koster det du nævner 100 kr. om måneden for det eksempel du nævner.
Se aftalen her jos KODA:
http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/sider/inter_priserinternet_streaming
prisoversigt

mvh
Østerby

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-11-02 14:37

"Rasmus Michaelsen" <rbh.nospam@wanadoo.ingenspam.dk> skrev:

> [...]
> det, medmindre det er musik, som du selv har komponeret!
> Ellers koster det du nævner 100 kr. om måneden for det eksempel du

KODA har glemt lov om ophavsret.

§ 22. Af et offentliggjort værk er det tilladt at citere i
overensstemmelse med god skik og i det omfang, som betinges af
formålet.

Det er dog ikke sikkert, at Christians ide med citaterne falder ind
under §22

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Rasmus Michaelsen

Dato : 03-11-02 16:45

Ups, bad link!
Her er det rigtige!

Fra : Rasmus Michaelsen

Dato : 03-11-02 16:47

Ahh, L...!

http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/sider/inter_priserinternet_streaming
prisoversigt

Hele linen + prisoversigt skal med!!

Fra : Sebastian Steen

Dato : 03-11-02 16:52

Rasmus Michaelsen wrote:

http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/sider/inter_priserinternet_streaming
> prisoversigt
>
> Hele linen + prisoversigt skal med!!

http://tinyurl.com/2eiw

Sebastian Steen

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-11-02 18:52

Rasmus Michaelsen skrev i et tidligere indlæg:

> Ahh, L...!

<http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/sider/inter_priserintern
et_streaming_prisoversigt>

Sådan

Husk at sætte <og> mellem de lange link så bliver de ikke klippet
over.
Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-11-02 19:38

Lars Raaby skrev:

> Husk at sætte <og> mellem de lange link så bliver de ikke klippet
> over.

Jo, de bliver.

--
Mvh. Peter
"Television - teacher, mother, secret lover!"