dongel
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 03-11-02 14:53

Hvor kan man købe en dongel til nokia..

Fra : Unlock.Nykøbing.M

Dato : 03-11-02 21:35

hos www.djubi.dk

--

**************UNLOCK*************
og rep mobil tlf. 40402050./97710050
*********NYKØBING MORS************

"Henrik Jørgensen" <barly@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3dc52a33$0$47276$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
Hvor kan man købe en dongel til nokia..

Fra : Morten Juel

Dato : 03-11-02 23:14

> hos www.djubi.dk
har hermed fået årets pris som den mest ugennemskuelige hjemmeside !!!

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Per Sørensen

Dato : 04-11-02 07:38

Jo det er da til at tage og føle på, er efterhånden pisse træt af at folk
kun kan kritisere, kunne man ikke for en gang skyld prøve at komme med noget
sagligt kritik, istedet for bare at kritisere, men det er måske for svært?

Fra : Morten Juel

Dato : 04-11-02 19:52

> [...]
noget
> sagligt kritik, istedet for bare at kritisere, men det er måske for svært?
nej da det andet var bare hurtigere )

link'se i toppen er 100% ulogiske, og så er der den forpulede dims der
følger med musen, det burde gi fængselsstraf, og det samme burde lyde og
midi musik !!
Og hvor på den side fandt man den dongle ?? jeg fandt 1000 andre ligegyldige
ting og links..

Fra : Ian

Dato : 04-11-02 23:18

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
> midi musik !!
> Og hvor på den side fandt man den dongle ?? jeg fandt 1000 andre

Enig!
De links burde for det første være lavet som en frame i den ene side i
stedet for toppen (det er bare min mening -jeg kan godt leve med de er i
toppen),
men for det andet burde alle de links der navigerer til andre sider være
samlet under en fælles "link"-menu.
Der er dybt frustrerende at man ikke aner hvad der åbner på samme side og
hvad der smider en til en anden side.
Den kunne måske være inddelt i kategorier, for der er så vidt jeg kan se
ingen dybere mening i de links. De virker MEGET tilfældige, som om personen
der har lavet sitet bare har smidt sine favoritsider i toppen.
-Og ja, jeg fandt sgu heller ikke den dongle... -må indrømme jeg ret hurtigt
gav op. Har ikke meget tålmodighed med den slags.
-Og endnu en gang ja, den satans tingest der følger musen, var en del af
grunden til, jeg ikke blev der ret længe.

Mvh Ian

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-11-02 07:34

Ja tak for det, nu har jeg fået noget at arbejde med, men jeg har nu fået
lige så mange henvendelser om at min side var nem at finde ud af, istedet
for alle de sider hvor alle link's er gemt under et link.
Men jeg vil give jer ret i et par ting, og så lige for at oplyse jer om den
dongel i leder efter, jeg har haft tre stk's til salg, og de er alle væk,
derfor finder i ikke noget på siden om donglen, jeg mener nemlig at jeg
holder min side hurtig opdateret.
Men tak for al jeres kritik, noget vil blive taget til overvejelse:)

--
www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.