Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q - Online køb
Fra : Jan Petersen

Dato : 03-11-02 15:05

Hej

Er der nogen her der har erfaringer med "New York Camera" -
Tysklandsafdelingen?

http://www.ny-camera.net/language/deutsch/index.htm

Jeg påtænker at bestille en filmscanner - CanoScan FS 4000 US - hos firmaet.

Mvh Jan Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-02 15:34

"Jan Petersen" <Jan_j_p@Zundermaaten.dkZ> wrote in message
> [...]
>
> http://www.ny-camera.net/language/deutsch/index.htm
>
> Jeg påtænker at bestille en filmscanner - CanoScan FS 4000 US - hos

Hej!

Jeg har tidligere handlet hos NY-Camera, en god oplevelse. Der var dog en
ting jeg havde bestilt, som de ikke kunne skaffe, jeg blev dog informeret
via e-mail, på engelsk! (tak!)

--
Bo Kristensen
If builders built buildings the way programmers write programs, the first

Fra : A.I.

Dato : 03-11-02 21:23

....jeg har sendt en mail hvori jeg ville bestille et komplet fotoudstyr (for
ca. 40.000 kr.)og det eneste jeg fik svar på var kameraet (nikon d100)...jeg
troede så at de havde begået en fejl og ikke fik svaret på det hele, så
derfor sendte jeg et ønske om en pris på resten af udstyret, og fik ikke
noget svar. Da jeg så havde sendt den 4 og sidste mail i en periode på 4
uger, må jeg sige at jeg opgav.....hvad nu hvis det var et kamera der skulle
til rep. ???

Fra : J@N

Dato : 04-11-02 04:32

> [...]
>
> http://www.ny-camera.net/language/deutsch/index.htm
>
> Jeg påtænker at bestille en filmscanner - CanoScan FS 4000 US - hos

Har handlet der to gange:

Første bestilte jeg en blitz, efter en måned og to rykkere, svarede skrev de
tilbage at de ikke skaffe varen til den reklamerede pris. Hvis jeg var
villig til at æde halvdelen af prisforhøjelsen, tog de den anden halvdel,
det gjorde jeg så, og fik varen i løbet af 10 dage.
Anden gang var det et Canon G2 Black, det kunne de slet ikke skaffe.....

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-02 08:29

On Sun, 3 Nov 2002 15:05:19 +0100, "Jan Petersen"
> [...]

>http://www.ny-camera.net/language/deutsch/index.htm
>
>Jeg påtænker at bestille en filmscanner - CanoScan FS 4000 US - hos firmaet.

Jeg har gode erfaringer med dem. De har svaret på mine mails samme
dag, og kunne også skaffe en Kenko adapter som ellers var umuligt at
opdrive i Europa.

Mvh Jan

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 04-11-02 09:21

"Jan Petersen" <Jan_j_p@Zundermaaten.dkZ> wrote in

> Er der nogen her der har erfaringer med "New York Camera" -
> Tysklandsafdelingen?

Kun gode erfaringer, men hvis du skal have svar inden for 2 dage, så ring
derned og snak med Graham som er englænder og er meget servicemindet.

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP