Danske Porno-komedie film fra 70'erne ?
Fra : Beck

Dato : 03-11-02 13:48

Jeg tænker på de forskellige serier med soft-og hardcore lystspil (med
datidens populære skuespiller) såsom "I Skorpionens Tegn" mfl og "Senge-
kants" filmene :

Hér kommer mit spørgsmål : Hvad for nogle indeholder porno og hvilke
kun softcore-scener.

Jeg er kun interesseret i de værste !

Fra : Mille

Dato : 03-11-02 14:39

"Beck" <beck10@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kants" filmene :
>
> Hér kommer mit spørgsmål : Hvad for nogle indeholder porno og hvilke

Sengekant-filmene var bløde
Stjernetegnsfilmene var hårde..
Hilsen Mille

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 04-11-02 16:58

> Sengekant-filmene var bløde
> Stjernetegnsfilmene var hårde..

Hvor mange blev der i grunden lavet i hver serie?

Fra : Michael Westi

Dato : 04-11-02 17:41

C. H. Engelbrecht <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3dc69900$0$204$edfadb0f@dread13.news.tele.dk...

> Hvor mange blev der i grunden lavet i hver serie

I følge min filmguide, kunne jeg finde følgende:

Stjernetegnsfim er der lavet 6 af:
I tyrens tegn
I løvens tegn
I jomfruens tegn
I skorpionens tegn
I skyttens tegn
I tvillingens tegn

Sengekant mener jeg der er 8 af (ikke helt sikker):
Mazurka på sengekanten
Tandlæge på sengekanten
Rektor på sengekanten
Motorvej på sengekanten
Romantik på sengekanten
Der må være en sengekant
Hopla på sengekanten
Sømænd på sengekanten

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant