GTA resume går i fejl
Fra : Bo Hellum

Dato : 03-11-02 12:39

Hej Alle

Når jeg starter GTA3 op og loader et spil, så kører baren op på 100%
hvorefter der ikke sker mere. I windows er der så kommet følgende fejl.
Unhandled Exception at address 005454d4 så trykker jeg på OK, og spillet
afslutter. Spillet fungerer ellers fint.

Jeg har en P4 1.7, 512 mb ram. Ti 4200 Gforce. Har hentet de sidste drivere
fra Nvidia.

Hjælp.

Bo

Fra : Nicolai

Dato : 03-11-02 12:56

Hvilkes operativsystem?

Hvis XP, så installer SP1

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-11-02 08:02

> Hvis XP, så installer SP1

Kanon, det prøver jeg. takker og bukker

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-11-02 12:48

hjalp desværre ikke, damn. Ellers tak for hjælpen.

Bo

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 04-11-02 14:43

> [...]
> Unhandled Exception at address 005454d4 så trykker jeg på OK, og spillet
> afslutter. Spillet fungerer ellers fint.

Så vidt jeg husker er det en fejl i den første crack til spillet.

Andreas Jeppesen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-11-02 12:18

Bo Hellum wrote:

> [...]
> Unhandled Exception at address 005454d4 så trykker jeg på OK, og spillet
> afslutter. Spillet fungerer ellers fint.

fra http://www.magenheimer.com/gta3help/

"June 28, 2002 at 10:45 PM

Sorry about the delay in updates, I had some problems saving work I had done on
the site. Anyways, I've received lots of e-mails from people saying they can't
load their
saved games (and no, it's not just a problem with the warez version). I posted
a fix for this in the downloads section."

http://www.magenheimer.com/gta3help/download.htm

/Robert