Leje af CBR1000 ´96 stumper??
Fra : Kent Sørensen

Dato : 03-11-02 12:48

Hej NG.

Jeg skal til Vurdering hos T&S til foråret med min "nye" CBR.
Af erfaring ved jeg at det er afgørende hvilken stand cyklen fremtræder i
fordi det jo ville indikere en evt. salgspris hos en forhandler.

Nu er jeg så lidt "uheldig" at jeg har fundet en rigtig lækker cykel som jeg
jo gerne vil ud at køre på så billige som mulig. Derfor vil jeg i god tid
forhøre mig om der skulle være en forstående MC´ist der ligger inde med
nogle stumper i ikke for pæn stand som jeg kunne låne/leje en enkelt dag.
Jeg tænker både på hjul, og div plastic dele, så den kommer til at se helt
sølle ud.

Mvh.
Kent Sørensen

Ps: Hvis det ikke for meget ulejlighed, ville det glæde
mig hvis kunne få en kopi til oks@esenet.dk også

Fra : Ken Madsen

Dato : 03-11-02 15:16

"Kent Sørensen" <oks@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg tænker både på hjul, og div plastic dele, så den kommer til at se helt

Hej Kent

Hvis du sætter den i FOR dårlig stand, vil de bare have genopbygnings afgift
i stedet I øvrigt tror jeg ikke det er mange basører du kan spare ved at
sætte dele på i dårligere stand, de kigger også på alder og km. stand.

Ikke fordi jeg har forstand på det, men det er det jeg kan fornemme når jeg
taler med folk der har prøvet!

Mvh Ken Madsen
www.motorscout.dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 03-11-02 16:22

> Jeg skal til Vurdering hos T&S til foråret med min "nye" CBR.
> Af erfaring ved jeg at det er afgørende hvilken stand cyklen fremtræder i
> fordi det jo ville indikere en evt. salgspris hos en forhandler.

Det er ikke specielt afgørende, hvilken visuel stand cyklen er i.

> [...]
> Jeg tænker både på hjul, og div plastic dele, så den kommer til at se helt

Det er jo svindel, så du får nok ikke meget hjælp her...

Mvh
Steen

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 04-11-02 09:16

On Sun, 3 Nov 2002 16:21:56 +0100, "Steen Schmidt"
<sschmidt@nospam.dk> wrote:

>Det er jo svindel, så du får nok ikke meget hjælp her...

Er det også svindel at stille op med en cykel som er beskidt og ikke
poleret i 2 år? Men hvis man bruger en time på den, så skinner den
igen? Jeg mener..:

At den måske ikke ligefrem skinner til "synet" og synsmanden ikke
finder den så pæn og dermed vurderer den lavere skal ejermanden vel
ikke klandres for? Jeg ville heller ikke stille op med en totalt
nypoleret maskine...

Hvis du kan følge mig...?

Med venlig hilsen / With best regards
Martin L. Johansen