CSV fil
Fra : mors

Dato : 03-11-02 12:10

Hello NG

Hvordan læser man en csv fil ind i et array

Hvis man ikke ved hvor stor den er, kan man så define sin array til "flex -
størrelse"

Tak
soren

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 03-11-02 12:25

hej der........

jeg ville bruge en TStringlist i stedet for.....den er dynamisk, og er beregned
til den slags,,,,,,,,

/Finn

Fra : Søren

Dato : 04-11-02 12:21

Har du lidt eks. kode til indlæsningen ???
mvh soren