Sold til haven - hvordan?
Fra : PS

Dato : 03-11-02 10:58

Hvordan opnår man det bedste resultat ved konstruktion af et havesold
-mål, maskestørrelse, konstruktion, materiale osv.
På forhåns tak. Preben

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 03-11-02 17:57

PS wrote:

> Hvordan opnår man det bedste resultat ved konstruktion af et havesold
> -mål, maskestørrelse, konstruktion, materiale osv.
> På forhåns tak. Preben

Du skal bruge rustfrit net, det er det eneste, som kan holde,
og du skal lave en stærk ramme, til at hænge det fast på.

Du må bruge hvad du kan få fat på af rustfrit net,
da udvalget ikke er så stort.

Fra : Gert Espersen

Dato : 04-11-02 08:44

Hej

Vi lavede engang en af rustfri plade, med tæt udstandsede huller.....det
virkede fint....

Men lige hvor man får det ved jeg ikke ?

-Gert..

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 04-11-02 15:31

PS wrote:
> Hvordan opnår man det bedste resultat ved konstruktion af et havesold
> -mål, maskestørrelse, konstruktion, materiale osv.

Det er lidt uklart hvad du skal bruge den til.
Hvis det er til at si kompost igennem, bruger jeg almindelig galvaniseret
kyllingtråd - hulstørrelse ca. 2 cm. Hvis det ikke fås i passende bredde,
kan du bare sy banerne sammen med en ikke for tyk galvaniseret ståltråd.
Rammen kan du lave af almindelige lægter. Alt kan købes i et byggemarked.
Slå tråden med rammen med kramper.
Kompost der ikke kan gå igennem, ryger bare på bunken et år til - evt. kan
du køre det gennem en kompostkværn, hvis du har én

Poul Erik
--
Remove mail from my email-address before emailing me.
Enlevez mail de mon adresse email pour me contacter.