Tekst versus mus
Fra : Pythagoras

Dato : 02-11-02 23:29

Kan det være rigtigt, at det ikke kan lade sig gøre at få skrevet en
(selvbestemt) given tekst, i den der lille rude, der viser sig, når
musen glider hen over et hyperlink ?

Jeg har lavet en række hotspots på et kort, og jeg ville egentlig have,
at når en besøgende lader musen glider henover hotspot'sene, så vises
dette lille stykke tekst, så de kan se, hvor linket henleder til (ikke
URL, men kort beskrivelse).

Jeg kan bare ikke hitte nogen steder i FrontPage, hvor sådan en funktion
ligger. Nogen der kan hjælpe ?

Mvh. Tanja

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-11-02 00:25

Brug "title" attributten. I FP2002 kan det gøres direkte i hyperlink
dialogen.