var lige ude at rulle en lille tur i det g~
Fra : Henrik S. Franzen

Dato : 02-11-02 18:47

Hej alle
Sikke et kanon solskinsvejr vi har haft idag, selv om det kun var 6 grader
måtte jeg alligevel ud og rulle en lille tur på Sukien, det blev til ca. 120
km., turen gik fra Kongerslev, via Aalborg op nordenfjords til Dronninglund
af de små veje, videre til Hjallerup, Vodskov, så på motorvejen ved
Nørresundby, gennem Limfjordstunellen og så til Kongerslev igen, herligt.
I morgen søndag er der fællestur ned til Truust kro (se Touring Nyt), med
afgang kl 12.00 fra Gruspladsen i Svenstrup, og vejrguderne har lovet at
det gode vejr skulle fortsætte også imorgen så den tur glæder jeg mig til.

Kør forsigtig derude og god tur hvorend den går hen....

--
Slut herfra
IB RENE, CAIRO