Skærme
Fijala 3554
S: Sony 24" Trinitron GDM-W900
Fra : Peter

Dato : 02-11-02 18:18

Jeg har fået en Sony 24" Trinitron GDM-W900 i bytte for en anden
skærm, jeg har ikke plads til en 24" skærm så derfor vil jeg gerne
sælge den. Skærmen er produceret i jan. md. 1998.Data kan findes her:
http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/legacy/GDM-FWXX_Series_1.html

Er der evt. nogle bud?
Skærmen befinder sig i Låsby (mellem Århus og Silkeborg)

Hilsen Peter

Fra : K E Nielsen

Dato : 03-11-02 07:22

Hører ikke hjemme her men i dk.marked.privat.edb.

Fra : Peter

Dato : 03-11-02 09:34

Du har fuldstændig ret, det skal ikke ske igen.

Mvh Peter

Fra : Mr.Hulot

Dato : 22-04-03 17:41

"K E Nielsen" skrev d. 03-11-02 07:22 dette indlæg :
> Hører ikke hjemme her men i dk.marked.privat.edb.
Jamen hov, den adresse kender jeg ikke.
Peter jeg er måske interesseret, hvor finder jeg dig et andet sted :)
så der ikke går forretningssnak i den.

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik W.

Dato : 23-04-03 18:19

"Mr.Hulot" < skrev ...
> Jamen hov, den adresse kender jeg ikke.

Det er ikke en webadresse, men en usenet nyhedsgruppe, som vel nærmest kan
sammenlignes med en fælles mailbox, som folk kan poste i og svare på
hinandens indlæg. Det er en af de ældste dele af internet fra før Web'et
blev opfundet, der er ikke nogen der ejer det, så derfor er der en
græsrodskultur hvor brugerne prøver at vogte det imod misbrug. Kandu.dk er
på en måde en slags misbrug af usenet fordi Kandu snylter på
græsrodskulturen og prøver at bilde Kandus gæster ind at ressourcerne på
usenet hører til Kandu.dk.
Du skulle meget hellere bruge usenet direkte i stedet for at bruge det
igennem kandu.dk. Hvis du helst vil tilgå nyhedsgrupperne via din
Web-browser, så kan du gøre det bedst via Google. Klik på dette link for at
komme til dk.marked.privat.edb http://makeashorterlink.com/?E26663054

> Peter jeg er måske interesseret, hvor finder jeg dig et andet sted :)
> så der ikke går forretningssnak i den.

Peters (kender ikke manden!) annonce er fra tredje november sidste år. Når
man tænker på hvor hurtigt der handles i dk.marked.privat.edb, så vil det
sige at annoncen er ældgammel.

> http://www.kandu.dk/

Hurtig løsning? Min bare rø....

Det korte af det lange er, at du skal bruge usenet direkte istedet for
igennem kandu.dk. Du kan sætte din outlook express gruppe op til at tilgå
grupperne direkte eller du kan bruge Google via det link jeg gav dig.
dk.marked.privat.edb er et godt sted at finde en fed skærm hvis man bare
passer på og bruger sin sunde fornuft. Hvis du har spørgsmål angende skærme,
kan du komme her http://makeashorterlink.com/?V23722054

Venlig hilsen Erik

Fra : Mr.Hulot

Dato : 23-04-03 13:57

Hej Peter jeg er interesseret kontakt mig venligst

http://www.kandu.dk/