Andet multimedie
bentjuul 3670
spørgsmål om brug af IrfanView
Fra : R.S.

Dato : 02-11-02 18:31

Jeg er i dk.velkommen blevet rådet til at stille mit spørgsmål om brug af
IrfanView
http://www.irfanview.com/english.htm
her i gruppen, så..

Det er billedfremvisningsprogram som jeg mere og mere foretrækker til at
gennemse mapper i og som kan en masse, men jeg kan ikke huske, hvordan man
omdøber en hel "stribe" filer til forløbende fælles navn/nr.

Hvem kan hjælpe mig

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : emj

Dato : 02-11-02 19:00

On Sat, 2 Nov 2002 18:30:42 +0100, "R.S." <roschNOSPAM@pc.dk> wrote:

> men jeg kan ikke huske, hvordan man
>omdøber en hel "stribe" filer til forløbende fælles navn/nr.

File/batch Conversion/Rename
Afmærk Batch Rename
Klk "set rename options"

Hilsen emj