Underviser du lærlinge i engelsk niveau-F,~
Fra : Henning Kampmann

Dato : 02-11-02 17:02

Hej

Jeg skal lynhurtigt danne mig et billede af de krav der er i
forbindelse med den obligatoriske mundtlige eksamen i faget
engelsk niveau-F.

Da jeg kommer fra Folkeskolen er jeg pt. ikke klar over, hvad
sådant et hold lærlinge reelt skal kunne for at kunne bestå denne
eksamen? Og det er jo ikke helt uvæsentligt! ;)

Jeg kan desværre ikke komme i kontakt med holdets gamle lærer, så
en håndsrækning vil bestemt være velkommen!

Har du erfaring med denne del af lærlingeuddannelsen, må du
derfor meget gerne maile mig et par gode råd.

På forhånd tak.

Henning

NB!! Email catlineVÆK@edb.dk - men først skal VÆK væk!

Fra : BN

Dato : 05-11-02 18:52

Hejsa

Du skal vil undervise på en erhvervsskole. De har da undervisningsplaner
osv. Ellers prøv at kontakte sådan en. Hvis den 'gamle' lærer ikke kan
kontaktes, så prøv en af de andre skoler.
Du kan evt. prøve ministeriets hjemmeside www.uvm.dk. Søg dig frem !!!

Beklager at jeg ikke kan hjæpe mere. Jeg er ikke engelsk lærer

BR BN

Henning Kampmann <no_mail@please.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fts7su07mgd1mg1mj3v9r1v9k1gqvhih62@4ax.com...