Starthjælpedims - værd at invistere i ???
Fra : GRISEN

Dato : 02-11-02 16:09

ALDI har en fra. 6. november:
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_45/OFF01.HTM

Harald Nyborg har en på tilbud:
www.haraldnyborg.dk - indtast varenr. 3683

Begge koster 300,-
ALDI's har 230 Volt adapter til opladning. Jeg aner ikke om Harald Nyborg's har det.

Er det lige så godt, som at ringe efter TopHjælp når batteriet er dødt?
TopHjælp kommer jo indenfor 1 time, men det er jo en del hurtigere at fise ned i kælderen.
Nogen erfaringer?

Jeg burde jo bare købe en nyt batteri og få tjekket ledningsnettet, men sådan er der jo så meget.

mvh Jan

Fra : RpR

Dato : 02-11-02 17:56

> ALDI har en fra. 6. november:
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_45/OFF01.HTM
>
> Harald Nyborg har en på tilbud:
> www.haraldnyborg.dk - indtast varenr. 3683

Lidt OT:

Hvordan er udtagene til 12v mon? Ville være smart at have med på en længere
tur til at sætte liv i diverse elektriske anordninger.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Poul B-H

Dato : 02-11-02 20:33

Den består jo egentligt kun af et batteri, så er det da bedre at købe et nyt
batteri til MC'en.

Poul B-H

Fra : FER

Dato : 02-11-02 21:19

> [...]
ned i kælderen.
> Nogen erfaringer?
>
> Jeg burde jo bare købe en nyt batteri og få tjekket ledningsnettet, men

Tjae, den jeg kender til koster nok ikke lige 300...

Jeg har et job, hvor mange spørger om jeg hedder Peter, der køre vi i VW
LT35, her i vinter perioden kan vores lamper i kassen, godt dræne batteriet
om morgenen, der har vi en sådan Start booster, den kan fint starte en kold
2,5 Liters Diesel motor, så den er ikke uden muligheder, vil tro en mc
spinder med fryd med sådan en på..

mvh Tommy Fer Aka Peter mandag til torsdag