Lader til SV650S holder prisen
Fra : Anders Thorup

Dato : 02-11-02 14:12

Ifølge Suzuki.com vil 2003 modellen af SV650S koste 6199$ det er det samme
som sidste års model kostede

Lad os håbe Reinhardt kan få dem hjem, så de ikke kommer til at stige i
pris.

Hvem ved, måske bliver der råd til en ny SV650S sidst på sæsonen næste år

MVH
Anders Thorup
Suzuki 250 GSX ´82
http://dfm.divvy.dk/?id=19

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-11-02 14:18

On Sat, 2 Nov 2002 14:11:38 +0100, "Anders Thorup" <Daffy@it.dk>
wrote:

>Lad os håbe Reinhardt kan få dem hjem, så de ikke kommer til at stige i
>pris.

Nok lidt tvivlsomt,for så får han jo ikke solgt det restlager der står
og keder sig hos en del forhandlere ).Men man kan selvfølgelig håbe
på at den gamle model bliver sat ned i stedet hvis man er
superoptimist .....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : BoS

Dato : 02-11-02 16:24

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> skrev i en meddelelse
> Ifølge Suzuki.com vil 2003 modellen af SV650S koste 6199$ det er det samme
> som sidste års model kostede

Er der forresten nogen der ved, hvad den nye SV1000 kommer til at koste?

mvh Bo

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 02-11-02 19:43

"Anders Thorup" <Daffy@it.dk> wrote in message
> [...]
> pris.
>
> Hvem ved, måske bliver der råd til en ny SV650S sidst på sæsonen næste år

Ifølge en forhandler jeg talte med skulle de til præsentation hos importøren
d. 17/12 (mener jeg at huske) og der ville priserne blive offentligjort.

mvh Erland