Lørdag eftermiddag i Nordsjælland
Fra : Richard Pade

Dato : 02-11-02 13:34

Vejret er jo herligt, så jeg skulle lige ind og se, om nogen af de
vedholdende allerede havde talt om en lørdag eftermiddagstur i
Nordsjælland. Hmm, det ser ikke sådan ud, så jeg tager lige en runde
mellem Ågerup og Ågerup (N/Helsinge hhv NØ/Roskilde) og ser, hvem jeg
møder. God eftermiddag til jer, der bliver hjemme ved 'puteren :)

Richard

Fra : Bo-gsxR

Dato : 02-11-02 16:25

> [...]
> mellem Ågerup og Ågerup (N/Helsinge hhv NØ/Roskilde) og ser, hvem jeg
> møder. God eftermiddag til jer, der bliver hjemme ved 'puteren :)

jeg aner intet om nordsjælland, så jeg holdt mig til at få kørt ca.110km.
mellem tåstrup og ballerup, jeg mødte ca. 7 mc'er. bl.a. 2 sv'ere,
1 rfxxx, hvist nok også 2 fazere og så en hurtig blå bandit ( tror jeg )
og lidt flere.
mvh
bo på en sort/grå gsxR750 som idag, har kørt igennem sengeløse
mange gange.

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 00:18

Bo-gsxR wrote:
> [...]
> mellem tåstrup og ballerup, jeg mødte ca. 7 mc'er. bl.a. 2 sv'ere,
> 1 rfxxx, hvist nok også 2 fazere og så en hurtig blå bandit ( tror jeg )

Nå, det er i N.sjælland lige som andre steder: Så snart vejen ender i en
hovedvej, drejer man fra igen hurtigst muligt - ditto ved kysten. Og der
er nok af gode veje, hvor man kan holde varmen i fingrene med
regelmæssige gearskift og nedbremsninger. Solen gør det ~umuligt at fare
helt vild en dag som i dag :)

Richard

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-11-02 17:12

"Richard Pade" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote in message
> [...]
> mellem Ågerup og Ågerup (N/Helsinge hhv NØ/Roskilde) og ser, hvem jeg
> møder. God eftermiddag til jer, der bliver hjemme ved 'puteren :)

Jo det var da et herligt vejr.
Brøndby over Greve og til Roskilde
Tilbage via Tåstrup og Glostrup
Jeg mødte 3 mc'er, nåe ja, og en enkelt på en trailer, jeg er ikke klar over
om den skal tælles med
Alt i alt, en god tur med kun en lille smule kolde fingre.
Hvordan ser mc vejret ud i morgen, jeg ser der er inviteret til tur til
Klemmen.

--
Jørgen, Brøndby
CB550F, helårs mc med 99k på klokken

---

Fra : Richard Pade

Dato : 03-11-02 00:26

Hej Jørgen,

"Futte & Co." wrote:
> Jo det var da et herligt vejr.

Absolut, desværre havde jeg ikke tid til at blive ude til solnedgang
over
Roskilde Fjord i dag.

> Brøndby over Greve og til Roskilde
> Tilbage via Tåstrup og Glostrup
> Jeg mødte 3 mc'er, nåe ja, og en enkelt på en trailer, jeg er ikke klar over
> om den skal tælles med

Brugte selv for meget tid nord for Frederikssundsvej, så det blev kun
lige
direkte Veksø - Ågerup via Gundsømagle og retur via Østrup og Hove.

Men mødte en rasleb... nå ja, Monster Black, en rebel, FJ1100 og to
GSX-kørere
fra MC Lydpotten, på deres faste rasteplads i Annisse og igen på
grill-baren i
Ganløse - det slog mig, at der er en fatal mangel på grill-barer med
gode
tilkørselsforhold og Cocio på varmeovnen på denne årstid...

> Alt i alt, en god tur med kun en lille smule kolde fingre.

Indtil kl. 16 var det OK, men derefter blev det markant koldere, og det
lige
som vejene var ved at blive tømt for indkøbsvognene.

> Hvordan ser mc vejret ud i morgen, jeg ser der er inviteret til tur til

Holder det, dukker jeg nok også op på den gamle ged - ville ellers have
haft
prøveplader til GiBbernakken, men vejrudsigten var for dårlig.

Richard