Mange taler om Perl og Java...
Fra : Christian Thorsen

Dato : 02-11-02 13:12

Hej!

Jeg overvejer at begynde at lære Java eller PErl. Alle taler om Perl i
forbindelse med Linux... Hvorfor?

Hvad er Perls styrker/vagheder ???
Hvad er Javas styrker/vagheder ???

Hilsen
Christian

Fra : Allan Unnerup

Dato : 04-11-02 20:19

> Jeg overvejer at begynde at lære Java eller PErl. Alle taler om Perl i
> forbindelse med Linux... Hvorfor?

Alle?
Mon ikke det bare er fordi der er flere, der kender Perl end Java?

> Hvad er Perls styrker/vagheder ???

Ved ikke.

> Hvad er Javas styrker/vagheder ???

Styrker: Alle
Vagheder: Der er langt imellem webhoteller, der tilbyder Java.

Hilsen Allan

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 04-11-02 21:43

On Mon, 4 Nov 2002 20:19:11 +0100, "Allan Unnerup" <alu@udkik.dk>
wrote:

>Styrker: Alle

Selvom jeg er Java "fan", vil jeg nu alligevel mene at dit udsagn er
at bøje sandheden lidt.

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-11-02 22:56

Martin Mouritzen wrote:
> Selvom jeg er Java "fan", vil jeg nu alligevel mene at dit udsagn er
> at bøje sandheden lidt.

Må man nok sige!

\Mandal

Fra : Michael Banzon

Dato : 06-11-02 20:49

Allan Unnerup <alu@udkik.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XLzx9.1302$oC3.208496@news010.worldonline.dk...

> Styrker: Alle
> Vagheder: Der er langt imellem webhoteller, der tilbyder Java.

What?? Webhoteller?? Skal man ha' et webhotel for at ha' Java?
Eller omvendt??

/ Michael