DOD sådan kommer du igang
Fra : GrandOldMan

Dato : 02-11-02 12:20

Hej Alle

Vi er mange der på www.dayofdefeat.dk der taler om at det kunne være sjovt
hvis der var flere der spillede dod (dayofdefeat a HL modifikation) derfor
har Mr-T lavet en god "sådan kommer du i gang med dod og hvilke spille skal
du have på din pc for at spille dod" manual... Den er god med ikke for mange
ligegyldige ting og så er den nem at gå med link til hvor du kan downloade
de filer du skal bruge..!

Jeg spillede lidt CS og Deltaforce på nettet med i CS var jeg altid død
inden at jeg så mig om... og det er ikke sjovt. Så en dag var der en der
viste mig DOD og så var jeg solgt... Man er 2 hold som starter i hver sin
ende at en by (ex overlord hvor allies starter på stranden) så kæmper man
sig gennem byen og skal tage 5 eller 6 flag.det gøres ved at løbe gennem
flaget.. ved nogle flag skal man være 2 spillere.. det hold der har flest
flag får flest point pr kill har man alle flag kaldes det en full cap og man
har vundet banen... Det fede ved det hele er at når man bliver skudt (i
modsætning til CS) resporner (genopliver) man ved sit begyndelses sted... og
er du en af dem der ikke er god til at kæmpe nærkamp er det et spil hvor der
kan bruges meget taktik... og så skifter de fleste servere bane hvert 20.
eller 30 minut så man ikke hænger på samme bane hele tiden..

Hvis du vil på en dansk server så led efter DK Bootcamp og så et nr. f.eks.
DK Bootcamp #1 [SNAFU] (første danske dod clan. (situation normal all fucked
up) og så join... og et godt råd... lad være med at kalde dig Private eller
Killer... Men skriv f.eks. n00bpeterDK n00b fordi så kan man se at du er ny
og DK fordi så ved alle at du er dansker..!

Giv det en chance... Vi har det sjovt... og er du en rimelig CS spiller så
er der helt sikkert en clan der kan bruge dig.. God fornøjelse..!

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: www.theoutlaws.tk
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet