Virus? :\
Fra : Black-Out

Dato : 02-11-02 11:49

Ja.. Jeg ved det her er det forkerte sted at poste den her besked men det
gør jeg altså.
Hmm.. Min comp kører fint, men den er stadivæk lidt fucked up. Jeg har nogle
"reklame" filer inde som der gør at næsten hver gang jeg åbner en hp popper
en eller anden KLAM reklame op. Det er fandme iriterende. Der kommer oxo
nogle gange reklamer når jeg TÆNDER min comp :\\\\
http://www.mbp.amok.dk/virusreport.html <-- havde engang et virus prg (før
jeg fik norton tilbage) som fandt de der virusser. Det er vidst dem som
iritere. Men norton finder dem ik :\ Nogle der kan hjælpe på en eller anden
måde?
Min mail er Black@Swat-Crew.dk.

På forhånd tak.

/Black-Out

Fra : KT

Dato : 02-11-02 12:07

fjern de reklamer med ad-aware (hentes på http://www.lsfileserv.com/)

Mvh Kim

Fra : Luke

Dato : 02-11-02 15:40

Scan computeren med denne program fra
http://www.lavasoftusa.com/

Fra : Henrik Dissing

Dato : 02-11-02 16:57

On Sat, 2 Nov 2002 11:49:03 +0100, Black-Out wrote:

>Ja.. Jeg ved det her er det forkerte sted at poste den her besked men det
>gør jeg altså.

Så fortjener du ikke at blive hjulpet.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Leif Poulsen

Dato : 02-11-02 22:28

"Black-Out" <Black@Swat-Crew.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg fik norton tilbage) som fandt de der virusser. Det er vidst dem som
> iritere. Men norton finder dem ik :\ Nogle der kan hjælpe på en eller

Prøv i dk.edb.sikkerhed.virus

Der har jeg fået særdeles god hjælp

Eller prøv her

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp ( on-line