Siemens S55
Fra : L@rs K

Dato : 02-11-02 11:43

Er der nogen der ved om den NY Siemens mobiltelefon S55, der kommer på
markedet Q4 2002, har mulighed for ekstern antenne når man benytter den i en
bil holder ? (altså ikke et "Bluetooth car kit" !)

Og mens spørge runden er åben,,,,, understøtter telefonen kun GPRS eller kan
den også køre HSD ?

Jeg HAR set deres "data_sheet" på hjemmesiden, men det er ikke rigtigt
forklaret der !!

På forhånd tak..

L@rs

Fra : **Trads**

Dato : 02-11-02 12:10

Hvis du kikker her http://www.siemens-info.de/
Tryk på [S55 Gallery] midt på siden
Der kan du se Hullet til den udvendige antenne.
Og hvis du trykker [S55 Techn. Daten] Står der kun GPRS.
Var det svar nok ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-11-02 12:24

"**Trads**" <trads@FJERNget2net.dk> wrote in message
> [...]
> Tryk på [S55 Gallery] midt på siden
> Der kan du se Hullet til den udvendige antenne.
> Og hvis du trykker [S55 Techn. Daten] Står der kun GPRS.

Lige for at springe over i et andet spørgsmål.. Ved du om modellem kommer i
en stød,støv, vand sikker model? Altså lidt ligesom ME45 modellem

Fra : **Trads**

Dato : 02-11-02 12:45

Alle de stedre jeg har set modellen,er det kun i "normal" udgave.

Fra : Woody World

Dato : 02-11-02 13:16

**Trads** du glemte at nævne fordele ved en panasonic med farveskærm

Fra : **Trads**

Dato : 02-11-02 13:47

Ååååå ja det havde jeg helt glemt..
Ja jeg har den Panasonic men vil 10 gange hellere have den S55 når den
kommer.....den er for fed.

Fra : Søren Dp

Dato : 02-11-02 16:17

´hov så kan det være at du snart vil sælge din Panasonic - buddet gælder
stadig 500 og en pose kim ostepops

Fra : L@rs K

Dato : 03-11-02 01:57

> [...]
> Tryk på [S55 Gallery] midt på siden
> Der kan du se Hullet til den udvendige antenne.
> Og hvis du trykker [S55 Techn. Daten] Står der kun GPRS.

Det var det...... Det var lige siden jeg havde brug for ! Tak.
Længere nede på "S55 Techn. Daten" siden stod der også HSCSD = Nein
så.....

Nu skal jeg bare have bekræftiget det NY car kit's antenne tilslutnings
mulighed !!

Cool nok
L@rs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-02 11:55

"L@rs K" <Lars.Kongsdal@IT.dak> wrote in message
> Nu skal jeg bare have bekræftiget det NY car kit's antenne tilslutnings
> mulighed !!

Mon ikke det er denne:

http://www.butikportal.dk/Productlists/Productdetail.aspx?productid=74935 ?

Fra : L@rs K

Dato : 03-11-02 12:51

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@REMOVEspamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "L@rs K" <Lars.Kongsdal@IT.dak> wrote in message
>
> Mon ikke det er denne:
>
> http://www.butikportal.dk/Productlists/Productdetail.aspx?productid=74935
?

Det står ikke rigtigt beskrevet at der er ekstern antenne tilslutning til
disse "Hands free" installations sæt !
Så jeg vil snakke med Siemens helpdesk nu.....

Tak for svaret.....

X-Exit
L@rs

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-11-02 15:16

> [...]
> disse "Hands free" installations sæt !
> Så jeg vil snakke med Siemens helpdesk nu.....

Nu ved jeg jo ikke om den passer til S55 men den er endnu ikke beskrevet som
kompatibel med nogle af de håndfrisæt der er på www.my-siemens.com

Men ovenstående sæt hos www.tele2shop.dk

Står der:

a.. Interface for an external antenna, avoids radiation and interference
risk while ensuring an increased operating range.

http://shor.ter.dk/808273625