Komponentprogrammering
Fra : Dcasso

Dato : 02-11-02 11:09

Hej

Nu har jeg lavet en del småting gennem tiden og har ofte haft det
samme problem --> "Simpel udvidelse"

Jeg vil derfor høre om der er nogle der har kendskab til at udvikle
via komponenter, altså med et hovedprogram som så kan udvides via små
komponenter.
Præcist hvordan man gør ved jeg ikke og det er her jeg håber en
herinde har nogle gode kilder. Har selv søgt på google, men synes ikke
lige jeg falder over noget godt start litteratur.

På forhånd tak
Dennis

Fra : Philip

Dato : 06-11-02 21:39

Mener du hvordan man laver et program, så andre kan lave komponenter
(plugins, addons, etc.) til.

Eller hvordan du laver komponenter til andre programmer. Hvis du skal lave
dem til andre programmer, står der for det meste noget i hjælpe filen om
hvad man har til rådighed.

Fra : Dcasso

Dato : 08-11-02 06:08

Det kunne vist være skrevet bedre fra min side.

Jeg mangler noget indgangsmateriale til at lave plugins og til at lave
et stykke software som kan håndtere disse plugins.

mvh
Dennis