Andet multimedie
bentjuul 3670
Så var der konfekt!
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 01-11-02 23:17

Hejsa...

Hvad synes I? Ris/ros og konstruktivt kritik ønskes....hmm... underlig
formulering :)

www.ichtys.dk

--
Mvh. Anders Jacobsen
www.ichtys.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 02-11-02 01:30

"Anders Jacobsen" <news@NOSPAM-ichtys.dk> skrev
> Hvad synes I? Ris/ros og konstruktivt kritik ønskes

Hvis du ønskers rid og ros til din hjemmeside, så er der faktisk en gruppe
til det, du finder den under news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros er det
vist den hedder.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 02-11-02 13:49

> Hvis du ønskers rid og ros til din hjemmeside, så er der faktisk en gruppe
> til det, du finder den under news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros er det
> vist den hedder.

Jeg undskylder mange gange... det var faktisk også den gruppe jeg ville have
postet i, men der opstod vist en fejl 40 ;)

--
Mvh. Anders Jacobsen
www.ichtys.dk