IXS tøj - hvor købes det bedst?
Fra : Lars M

Dato : 01-11-02 21:00

Hej
I går fik jeg en MC efter at have drømt i laaang tid.

Nu skal jeg ha' noget tøj. Jeg har tidligere set på IXS tekstil-tøj. Det
passer mig godt og lader til at være god kvalitet.

Er der nogen af jer, der ved hvor i København / Sjælland, man bedst køber
IXS for tiden?

Alternativt om der er nogen gode tilbud på andet kvalitetstøj?

mvh
Lars
lm.list @ softhome.net

Fra : Richard Pade

Dato : 01-11-02 21:07

Lars M wrote:
> Nu skal jeg ha' noget tøj. Jeg har tidligere set på IXS tekstil-tøj. Det
> passer mig godt og lader til at være god kvalitet.

Check lynlåsene, på mit IXS har de syet mange små fjollede/unødvendige
montage lapper i lynlåsenes syninger - lapperne fanger og låser
lynlåsskyderen. Dødirriterende indtil man får dem klippet af.

> Er der nogen af jer, der ved hvor i København / Sjælland, man bedst køber
> IXS for tiden?

Check Aagesen så nogle tilbudsskilte på noget af tøjet derude forrige
uge,
måske er der IXS imellem. Han forhandler det i det mindste.

Richard

Fra : Per A.

Dato : 01-11-02 21:52

Hej Lars,

Jeg gaflede et sæt Safety1st. fra MConline.dk og har haft det en lille uges
tid nu. Det er en fed kvaliet, i Dupont Cordura, med membran og beskyttelse.
Prisen er på tysker niveau !

Mvh

Per A.

Fra : Bjørn S

Dato : 01-11-02 23:56

"Lars M" <lm.listNOSPAM@softhome.net> wrote in message
> Er der nogen af jer, der ved hvor i København / Sjælland, man bedst køber
> IXS for tiden?

Jeg kørte også land og strand rundt efter tøj / tøjmærker - ja enda til
Sverige, men Ixs passet også mig bedst. Har ikke haft problemer med lapper
og syninger på mit tøj. Tror jeg besøgte de fleste forhandlere på Sjælland,
og en enkel i Jylland, men da jeg til sidst købte i maj, var det Masi Motor
i Holbæk som havde det bedste udvalg. I København har også Fisker IXS, men
de havde ikke de bukser / jakke jeg ville ha på lager.
Nu er det jo sidst på året, så udvalget er nok noget begrænset, til gengæld
er der måske noget på tilbud.
/Bjørn