Opload til til serveren med java på tomcat~
Fra : Michael Houmaark

Dato : 01-11-02 20:34

Hej NG

Jeg skal bruge hjælp til følgende (Java servlet)

fx.
Jeg beder brugeren om at udfylde et spørgeskema hvor han samtidig skal sende
et billede med.
Dette skal gøres ved at han trykker på en knap og så for han vist sin
hardisk derefter tryker han på den fil han vil oploade og kommer tilbage til
spørgeskemaet, hvorefter han trykker på submit og billede samt svar bliver
sendt til serveren.

MvH
Michael Houmaark

Fra : Morten

Dato : 04-11-02 13:26

Michael Houmaark wrote:
> [...]
> spørgeskemaet, hvorefter han trykker på submit og billede samt svar bliver

Det du skal bruge er en servlet der kan parse en multipart request. Se
evt. http://sourceforge.net/projects/multpartrequest/

Der findes andre pakker, fex. på http://www.servlets.com/ - denne har
dog en lidt spøjs licensmodel.

Form syntaksen er beskrevet i flg. RFC: