Bedste tv out på disse kort
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 01-11-02 19:42

Hej,

Jeg har to "gamle" kort liggende et Matrox G200 og et Geforce 6800 begge med
TVout Og jeg skal bruge TVout funktionen.

Men hvilken af disse 2 kort kan levere det bedste TVout signal

mvh Johnny Haugaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-11-02 20:26

"Johnny Haugaard" <hau@image.dk> wrote in message

> Jeg har to "gamle" kort liggende et Matrox G200 og et Geforce 6800 begge
med
> TVout Og jeg skal bruge TVout funktionen.
>
> Men hvilken af disse 2 kort kan levere det bedste TVout signal

Øhh, hvad med at prøve?

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-11-02 21:24

> med

> Øhh, hvad med at prøve?

Lige mine ord - men matrox's tvout plejer at være ok. Dog kan jeg ikke
huske hvor avanceret det er på et g200 mht til forskellige opløsninger
på tv og computer.

/A