E-vitamin-creme
Fra : Ellen Margrethe Chri~

Dato : 01-11-02 18:59

Jeg ville høre, om der er nogen, der ved, hvor man kan købe e-vitamin-creme?
Jeg har både været på apoteket og hos Matas i Aalborg.

Mange hilsner

Jan

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 01-11-02 22:01

In message <Fhzw9.201021$Qk5.7157106@news010.worldonline.dk>
date 1 Nov, wrote a daemon named Ellen Margrethe Christensen:

>Jeg ville høre, om der er nogen, der ved, hvor man kan købe e-vitamin-creme?
>Jeg har både været på apoteket og hos Matas i Aalborg.

Hvad med bare at købe nogen vitamin E kapsler og prikke hul på dem og bruge
indholdet? Det virker helt fint som læbepomade.

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Line Illum Mundus

Dato : 02-11-02 20:35

Hej Jan.
Prøv evt. med ganske almindelig hvedekim-olie, som er ganske rig på
E-vitamin. Den forhandles med sikkerhed hos din lokale Helsam, formodentlig
også hos Matas.
God fornøjelse med det,
Line.

Fra : Marianne

Dato : 03-11-02 21:10

> Jeg ville høre, om der er nogen, der ved, hvor man kan købe
e-vitamin-creme?
> Jeg har både været på apoteket og hos Matas i Aalborg.

BodyShop havde en for 2 år siden (hvor jeg købte min). Måske har de den
stadig i sortimentet ?

mvh
Marianne

Fra : Ellen Margrethe Chri~

Dato : 06-11-02 21:00

"Marianne" <hoyen@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> e-vitamin-creme?
>
> BodyShop havde en for 2 år siden (hvor jeg købte min). Måske har de den
> stadig i sortimentet ?
>
> mvh
> Marianne

Jeg prøver den lokale Body Shop. Tak for alle rådene!

M.v.h.

Jan