RD 3½ En venlig sjæl som vil scanne side 1~
Fra : wheeler

Dato : 01-11-02 17:51

Hej NG,

Chris herinde har været så flink og foræret mig hans gamle Haynes Manuel
over RD 3½ med YVPS (år 1883-1991)

Uheldigvis mangler side 17+18 (fejlsøgniningsmuligheder) - og dem kunne jeg
være rigtig interesseret i at få

Nogen med scanner der vil ofre tid på at scanne og sende til mig ) ??

Pft.

Wheeler
--
http://dfm.divvy.dk/default.asp?id=65

Fra : Squish

Dato : 01-11-02 19:55

wheeler wrote:
> Hej NG,
>
> Chris herinde har været så flink og foræret mig hans gamle Haynes Manuel
> over RD 3½ med YVPS (år 1883-1991)

*LOL* De var godt nok forud for deres tid de RD'ere!

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 01-11-02 23:51

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> Nogen med scanner der vil ofre tid på at scanne og sende til mig ) ??

Har desværre ikke en scanner, men du kan da få en fotokopi.
Hvis du ikke har held med scanningem så send mig en mail med din adr. den
har jeg vist midstet, så poster jeg et brev.

jens
RD

Fra : wheeler

Dato : 02-11-02 00:22

"Jens Blaabjerg" <news@blaabjerg.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis du ikke har held med scanningem så send mig en mail med din adr. den
> har jeg vist midstet, så poster jeg et brev.

Hej Jens

Afventer lidt og særlig hvad morgendagen bringer (en af mine venner med
forstand på MC tager med på værksted og kigger på den)

Du får min adresse en af dagene med mindre der er en der kan scanne og sende
den

Håber du er ovenpå efter dit crach!
Hilsen

Bernhard

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-11-02 00:55

wheeler wrote:
> [...]
> være rigtig interesseret i at få
> Nogen med scanner der vil ofre tid på at scanne og sende til mig ) ??

Nu har jeg ikke en scanner.. men jeg har bygget nogle -
efter min mening ganske gode - af-fotograferinger...

http://gallery.nathue.dk/wheeler

Håber de kan bruges...

--
Hans Joergensen, http://ph33r.dk, Nu med Pandekager!
Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Fra : wheeler

Dato : 02-11-02 01:32

"Hans Joergensen"

> Håber de kan bruges...
>
> --
> Hans Joergensen, http://ph33r.dk, Nu med Pandekager!
> Photo-gallery @ http://gallery.nathue.dk

Takker - jeg kan læse - men printeren driller !

Men tak´skal du ha´'

Mvh

Wheeler