Nogen der har set "Next Game" på TV3 *GG*
Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-11-02 17:17

Med Jason Watt.
Enten er det program beregnet for børn imellem 4 og 6 år, eller også er det
bare enormt dårligt!
Nogen der så da han skulle interviewe en fra "gamersforgamers" omkring
hvilke konsoller der var bedst? Elendigt for ikke at sige komisk interview.
Og så når han til sidst i programmet læser snydekoder op:
"Pil til højre Pil til højre Pil til højre Pil til højre Pil til højre Pil
til højre Pil til højre Kryds Bolle Pil til højre Pil til højre Pil til
højre Pil til højre"
LOL

Mvh Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-02 18:59

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til højre Pil til højre Kryds Bolle Pil til højre Pil til højre Pil til
*lol* jeg kan ikke se tv3, men jeg kan godt høre jeg ikke er gået glip af
noget :)

Fra : Nano**

Dato : 01-11-02 19:08

> [...]
> til højre Pil til højre Kryds Bolle Pil til højre Pil til højre Pil til

ja det er et mega lamt program

--
Nano**
//

Fra : Mads

Dato : 01-11-02 20:29

> ja det er et mega lamt program

Ja det er ikke videre godt, men det er da ok er der kommer nogle flere gamer
programer I Tvét !!

Det er da helt sikkert at det ikke kan blive dårliger !!

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-11-02 22:52

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja det er ikke videre godt, men det er da ok er der kommer nogle flere
gamer
> programer I Tvét !!
>
> Det er da helt sikkert at det ikke kan blive dårliger !!

Der skal noget til at overgå Troldspejlet, også selvom det ikke kun er
games.
Ham værten Stegelmann tager virkeligt spillende seriøst, og har gjort det så
lang tid jeg kan huske.

Mvh Thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-11-02 00:16

jamen så kan det da kun gå en vej for Watt og hans program ...... og det er
op ad ......når man nu er ca 5 meter under bunden :D

men lad os se de næste gange hvad de finder på , for som sagt kan det kun gå
frem ad nu ......... forhåbentlig ....

Fra : Henrik

Dato : 02-11-02 02:15

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> til højre Pil til højre Kryds Bolle Pil til højre Pil til højre Pil til

Interviewet omkring consollerne var sjovt "Med hvad så med PS2 ?" "Men hvad
så med Xbox ?" "Men hvad så med Gamecube ?", intelligente spørgsmål han får
slynget ud

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 02-11-02 06:42

Henrik,

> [...]
hvad
> så med Xbox ?" "Men hvad så med Gamecube ?", intelligente spørgsmål han

Jeg tror Watt fiskede efter noget mere da han stilte de/det samme spørgsmål.

Det er ham han interviewede der åbenbart ikke fatter en skid. Endten var han
ikke forberedt ellers er hans viden utrolig lav.

Han nævnte f.eks. intet om MGS eller GTA3 til PS2. Ahhh, det var elendigt!
:(.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-11-02 11:14

"Henrik" <sahl@THISsnapsANDTHIS.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvad
> så med Xbox ?" "Men hvad så med Gamecube ?", intelligente spørgsmål han

Netop! :) Hvad så med PS2 så, og hvad så med XBOX så, osv..... :)

Mvh TYhomas

Fra : Kasper

Dato : 02-11-02 21:38

Thomas Hjort wrote:
> Med Jason Watt.
> Enten er det program beregnet for børn imellem 4 og 6 år, eller også er det
> bare enormt dårligt!

Ja og hvad er det for et trip de har fået med at filme hans mund mens
han snakker?

mvh. Kasper

Fra : Camain

Dato : 03-11-02 00:07

He he..
Der er sgu kun en ting der kan hjælpe det program frem i verden...
Det er hvis de smider Jason ud i kulissen og sætter hans frue i stolen i
stedet. Hun er sgisme for køn at se på.
Der kan selv Lara Croft godt pakke sydfrugterne og skride

Jesper