Hastigheden i Ericsson T200??
Fra : Lars Bo Bjørnlund

Dato : 01-11-02 16:43

Hej NG

Min kæreste skal ud og købe en ny telefon og har kig på T200.
Jeg har selv en T65 og er meget skuffet over hastigheden i telefonen.

Er der nogle der ved om T200 har samme problemer med hastigheden som T65?

Hilsen Lars

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-11-02 20:42

"Lars Bo Bjørnlund" <lbb@ostenfeld.dk> skrev i melding
> [...]
> Jeg har selv en T65 og er meget skuffet over hastigheden i telefonen.
>
> Er der nogle der ved om T200 har samme problemer med hastigheden som T65?

Er du ellers fornøyd med din T65? Da skal du oppgradere softwareversjonen!

Den nyeste versjonen er R5A010, og den er klart hurtigere. Jeg kjøpte T65 da
den var ny på markedet i fjor høst. Jeg merket klart at menyene var noe
langsomme. Telefonen, som jeg ellers var meget godt fornøyd med, ble solgt.
Denne uken kjøpte jeg T65 igjen, og til min store glede, var det en merkbar
forandring i hastigheten. Min nye T65 har den ovennevnte softwareversjon.

Du kan sjekke softwareversjonen ved å få opp servicemenyen: Tast > * < < *
< * på telefonen. ( >/< er høyre/venstre på navigasjonstasten).

Personlig valgte jeg T65 foran T200. T200 er stilig, men T65 har mange flere
funksjoner, og man får mye mer for pengene, ikke minst siden T65 (som tross
alt har vært over et år på markedet) selges til lave priser.

Lykke til!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Peter Rongsted

Dato : 02-11-02 23:12

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@start.no12345> wrote:

[snip]
> [...]
>forandring i hastigheten. Min nye T65 har den ovennevnte softwareversjon.

Nyeste version er R6A006. Min bror fik opdateret sin T65 i eftermiddags.

Peter

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 03-11-02 12:54

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i melding
> [...]
>
> [snip]
softwareversjonen!

> Nyeste version er R6A006. Min bror fik opdateret sin T65 i eftermiddags.

Ok, takk for opplysningen!

Hva er forresten nytt i ver. R6A006?

Mvh

-Thorolv

Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-11-02 13:46

"Thorolv Valentinsen" <tvpost@start.no12345> wrote:

> [...]

Det kan jeg ikke sige. Jeg så den kun kort. Og kender iøvrigt ikke T65
særlig godt.

Peter