Lasse Hedegaard
Fra : Lasse Hagman

Dato : 01-11-02 15:35

Hvem fanden er ham Lasse Hedegaard der skal blande sig i alt .......

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 01-11-02 18:24

"Lasse Hagman" <Lazy@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem fanden er ham Lasse Hedegaard der skal blande sig i alt .......

Lasse Hedegaard er en person, der ved en masse om mobiltlf. og unlock - og
gerne hjælper folk med dette.

Derudover påpeger han tit når folk er OFF Topic fra gruppen (som du er nu),
når folk ikke quoter korrekt og når folks signaturer evt. er forkerte. Det
sidste har skaffet ham en del fjender, typisk personer som ikke kan eller
vil forstå at usenet altså HAR regler.

/Steen

Fra : NKSDK

Dato : 01-11-02 20:26

Og så er han en mand, der tager 50 kr. i porto for at sende en tlf., og
man får den retur med et frimærke på til 11,25

Hr. Hedegaard er flink nok, men han er for dyr og bondefanger folk -
Telmore er gjort opmærksom på faren i deres linksamarbejde med
simlock.dk, idet de har fået at vide, at mange af landets øvrige
unlockere efterhånden boycotter anbefaling af Telmore til deres kunder.

Oprindelig ophavsmand er ukendt, men min kilde er hos Telmore

http://www.kandu.dk/

Fra : Steen B

Dato : 01-11-02 22:32

On Fri, 01 Nov 2002 19:26:26 GMT, "NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>unlockere efterhånden boycotter anbefaling af Telmore til deres kunder.
>
>Oprindelig ophavsmand er ukendt, men min kilde er hos Telmore

hvori består bondefangeriet?
Er unlockere en slags guder som folk retter sig efter selvom den
leverede vare fra Telmore er god nok?
Det er en gang forvrøvlet crap du skriver her
/steen

Fra : NKSDK

Dato : 01-11-02 23:46

> [...]
> leverede vare fra Telmore er god nok?
> Det er en gang forvrøvlet crap du skriver her

Læs nu hvad der står, og ikke hvad du tror, der står.

Sagen er, at når folk står og er taknemmelige for at deres telefon er
blevet låst op, så spørger de ofte - hvis de ikke allerede har bestemt
sig - hvem den gode unlocker synes, de skal vælge som leverandør - og
det er dér, unlockerne holder op med at nævne Telmore.

Nænej, vi går skam ikke rundt som sandwich-mænd med 'boycot Telmore' på
vore posters.

Og bondefangeriet har - som du sikkert godt kan læse nu - intet med
Telmore at gøre. Lasse Hedegaard var en af pionererne i denne branche,
og det er da fint - men jeg vil give min kilde ret i, at det er at
bondefange folk at kræve 50 kr i porto og så i øvrigt anvende
modtagekuverten til at sende telefonen retur og smække et frimærke på
til 11,25. Ydermere ligger hans priser meget højt og udnytter præcis det
forhold, at folk ikke aner, hvad varen egentlig er - det er nemlig lige
præcis IKKE noget, kun guder kan.

Og det var såmænd det hele...

Telmore er da udmærkede og har et godt produkt - bruger dem selv
...endnu - der melder sig flere og flere billigselskaber.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-02 00:49

En gut der kalder sig "NKSDK" skrev:

> [...]
>sig - hvem den gode unlocker synes, de skal vælge som leverandør - og
>det er dér, unlockerne holder op med at nævne Telmore.

Det er nu begrænset hvor mange der spørger, men jo - Telmore og
simlock.dk har indgået et samarbejde - og det ser jeg intet problem i.

Telmore henviser til simlock.dk, og simlock.dk henviser til Telmore.
Det er en win-win-aftale, da ingen af parternes produkter overlapper
hinanden. Jeg kan ikke se noget galt i at indgå sådan en aftale.

>Lasse Hedegaard var en af pionererne i denne branche,
>og det er da fint - men jeg vil give min kilde ret i,

Din kilde? Det er tophemmeligt, hvem der mener det? Jeg kan ikke tage
"hemmelige" henvendelser særlig seriøst...

>at det er at
>bondefange folk at kræve 50 kr i porto og så i øvrigt anvende
>modtagekuverten til at sende telefonen retur og smække et frimærke på
>til 11,25.

Du har ikke sat dig ind i hvad de 50,- dækker. Det står her:
http://www.simlock.dk/bestil.php - at det er et porto- OG
ekspeditionsgebyr.

Desuden: Hvorfor skulle jeg lade være med at anvende den kuvert, som
jeg modtog telefonen i? Skulle jeg smide den ud, og bruge en ny? Jeg
får af og til besked fra folk, om venligst at pakke telefonen ind på
samme måde som den blev modtaget - dette gør jeg altid - dvs. kunden
bestemmer selv, hvor godt der skal passes på telefonen.

>Ydermere ligger hans priser meget højt

- Så vælg at handle et andet sted.

Jeg lever af at drive simlock.dk, og der skal nu engang penge i kassen
for at det kan løbe rundt.
Man kan selv vælge, om man vil købe ind i Netto eller i SuperBrugsen,
ligesom man selvfølgelig selv kan vælge unlocker. Man kan vælge
simlock.dk (som rigtignok ikke er de billigste) - og vælge at få
vejledning og service før, under og efter handlen - eller man kan
vælge en "billig-unlocker", der driver forretningen sort, og. Der er
selvfølgelig også mellemting, men det er nu et frit land vi lever i -
og folk kan gøre deres indkøb hvor de vil.

>og udnytter præcis det forhold, at folk ikke aner, hvad varen egentlig er
>- det er nemlig lige præcis IKKE noget, kun guder kan.

Jeg udnytter, at folk ikke ved hvad de køber? Hvorfor dævlen køber de
det så? Langt størstedelen af mine kunder er tilfredse efter handlen,
da de har fået det lovede produkt. Du må være mere specifik, hvis du
mener, at jeg gør noget galt. Hvorfor skulle mine kunder ikke vide,
hvad det er for et produkt de får?

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : NKSDK

Dato : 01-11-02 23:48

Fra : Steen B

Dato : 02-11-02 15:20

On Fri, 01 Nov 2002 22:47:59 GMT, "NKSDK" <NKSDK.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>sig - hvem den gode unlocker synes, de skal vælge som leverandør - og
>det er dér, unlockerne holder op med at nævne Telmore.

og?
Tror du ikke folk selv kan tænke?

> [...]
>til 11,25. Ydermere ligger hans priser meget højt og udnytter præcis det
>forhold, at folk ikke aner, hvad varen egentlig er

kaldes porto og ekspeditionsgebyr, samt fortjeneste

/Steen

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 02-11-02 21:12

> kaldes porto og ekspeditionsgebyr, samt fortjeneste

Hvis det er dit argument, så taber du
1 - 0 til NKSDK

Mvh
"C@ss"

Fra : Hother Lukasiewicz

Dato : 05-11-02 03:02

Jeg har brugt simlock.dk og det kan godt være det måske koster et par kroner
mere end andre steder, men det gik satme stærkt, og det er jeg tilfreds med.

Og som kunde er det rart at vide, at det sted man sender sin telefon til er
kendt og anbefalet af f.eks. telmore.

Jeg syntes den her hetz virker lidt mærkeligt, det lugter som om nogle har
lidt ondt i røven over andres succes.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-02 00:08

NKSDK skrev:

>Og så er han en mand, der tager 50 kr. i porto

Porto og ekspedition - ikke kun porto. Se det som en slags
mængderabat, totalprisen for én telefon er 150,- inkl. porto retur,
prisen for 2 stk. er 250,- inkl. porto retur osv. Der er rabat, hvis
man vælger at sende flere samlet.

>for at sende en tlf., og
>man får den retur med et frimærke på til 11,25

Der kommer det på, der nu skal på af frimærker. 11,25 har jeg vidst
aldrig puttet på, men 6,50 kr., 10,50 eller 19,00 er det mest normale.
Det er korrekt, at jeg (som udgangspunkt) ikke sender som pakke - men
det er man selvfølgelig velkommen til (mod merpris).

Portoen betales (som brev) lige gyldigt, hvad telefonerne vejer. Jeg
kunne vælge, at tage betaling efter hvor meget de vejede (dvs. hvor
meget jeg kommer til at betale Post Danmark), men jeg mener det er
nemmere for mine kunder, at de ikke behøver tænke på dette - de
betaler blot en enhedspris.

http://www.simlock.dk/bestil.php hvor du kan se priserne, står der,
at der er tale om et porto- og ekspeditionsgebyr på 50,-. Dette får
man desuden at vide, når man henvender sig. Altså er kunden opmærksom
på, hvor meget der skal betales - og accepterer altså dette, siden
han/hun vælger at indgå en aftale/handel. Jeg kan ikke se, hvad
problemet er.

>Hr. Hedegaard er flink nok, men han er for dyr og bondefanger folk -

Bondefanger? Der må du lige give lidt mere information. Jeg er ikke
glad for at blive klantret for den slags!

>Telmore er gjort opmærksom på faren i deres linksamarbejde med
>simlock.dk,

Faren? Uddyb venligst.

>idet de har fået at vide, at mange af landets øvrige
>unlockere efterhånden boycotter anbefaling af Telmore til deres kunder.

Hvorfor skulle de dog gøre det, blot fordi Telmore og simlock.dk har
indgået et samarbejde?

>Oprindelig ophavsmand er ukendt, men min kilde er hos Telmore

Ophavsmand til hvad?

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : NKSDK

Dato : 04-11-02 08:14

...men dog - med så megen natlig opmærksomhed fra hr. Hedegaard, tror
jeg søreme ikke, der er behov for yderligere argumentation.

http://www.kandu.dk/

Fra : David T. Metz

Dato : 04-11-02 13:42

NKSDK skriblede:
> ..men dog - med så megen natlig opmærksomhed fra hr. Hedegaard, tror
> jeg søreme ikke, der er behov for yderligere argumentation.

Nej, du er ganske klart på kant med injurielovgivningen.

David

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-02 21:44

NKSDK skrev:

>..men dog - med så megen natlig opmærksomhed fra hr. Hedegaard, tror
>jeg søreme ikke, der er behov for yderligere argumentation.

Fordi jeg skriver et indlæg lidt over midnat, så er der ikke behov for
at fortælle hvorfor du mener jeg bondefanger folk?

Om jeg så skulle skrive et indlæg kl. 4 om natten, så forventer jeg nu
stadig en forklaring på - hvad du mener jeg bondefanger folk med!

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Rico Rødby

Dato : 04-11-02 22:24

kan i ikke klaredet via mail i stedet, og så evt nøjes med at poste jeres
løsning ?

bare min mening

mvh Rico
( www.nokia-unlock.info )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-11-02 00:49

Lasse Hagman skrev:

>Hvem fa**** er ham Lasse Hedegaard

Det er mig.

>der skal blande sig i alt .......

Det er nu langt fra alle ting jeg "blander" mig i.

Dit indlæg er ikke særlig indholdsrigt - jeg vil mene det ville være
en fordel, hvis du skrev en smule mere, om hvad det egentlig er du
mener. Det er MIN mening, og du kan vælge at have en anden - men alle
er velkommen til at ytre deres meninger her på usenet.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hagman

Dato : 08-11-02 14:35

Som sagt i et tidligere indlæg ,så var det ikke min mening at sette denne
hetz igang. Jeg var blot nysgerrig.
Lasy

Fra : Lasse Hagman

Dato : 08-11-02 14:29

Det var kun et ganske almindeligt nysgerrigt spørgsmål. Det var ikke
meningen det skulle udvikle sig til en hetz imod Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-11-02 14:42

Lasse Hagman skrev:

>Det var kun et ganske almindeligt nysgerrigt spørgsmål.

Hvorfor så ikke skrive pænt?

Du skrev i dit første indlæg:
>Hvem fanden er ham Lasse Hedegaard der skal blande sig i alt .......

Lyder i mine ører, ganske negativt!
Hvad havde du forventet af svar på dit spørgsmål?

>Det var ikke
>meningen det skulle udvikle sig til en hetz imod Lasse Hedegaard

Jeg vil foreslå dig, at tænke lidt over dit sprogvalg, inden du sender
dine indlæg.

--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hagman

Dato : 08-11-02 20:03

Og du fortsetter at blande dig.......
Lazy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-11-02 04:48

Lasse Hagman skrev:

>Og du fortsetter at blande dig.

Jeg skulle tydeligvis have ignoreret det indlæg, hvor du skrev, at du
ikke ville sætte en hetz igang.

Jeg "blander" mig i en diskussion om mig - ja...
Skulle jeg blot ignorere en tråd, hvor mit navn ligefrem er
overskiften?

Hold da magle..!

PS! Skriv venligst UNDER det du vælger at svare på. Læs meget gerne

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
Er du ny på usenet?