Hvad gør jeg galt (første flash forsøg)
Fra : Morten Juel

Dato : 01-11-02 14:48

Hejsa alle

jeg downloadede sw fra min 3210 (heldigvis) og så skrev jeg en version 6.00
ned i den (filen fyldte 64kb) men så vil telefonen ikke starte !! men så kan
jeg flashe backupen tilbage og så vil den gerne starte ) men hvad hulen
gør jeg galt ?

skal jeg ha en ppm fil med eller hvad ?

Mvh
Morten **som er ret newbie på det her punkt**

Fra : Ian

Dato : 01-11-02 16:12

"Morten Juel" wrote in
> [...]
kan
> jeg flashe backupen tilbage og så vil den gerne starte ) men hvad hulen

Det er en forkert fil du prøver at flashe den med! Hvis mcu og ppm ligger i
samme fil (*.fls) skal den fylde 2Mb.
Hvis det er to seperate filer er det hhv 909kb for mcu og 1.06Mb for ppm.
Jeg har lige flashet en 3210'er. Mail mig hvis du vil have *fls.filen.

> skal jeg ha en ppm fil med eller hvad ?

Som sagt: enten én *.fls-fil ELLER en mcu+en ppm.

Mvh Ian

Fra : Morten Juel

Dato : 01-11-02 17:28

Hejsa Ian

http://www.unlocking.f9.co.uk/flashfiles.htm

Hvad hulen bruger man så de små filer til, som er her !?!

Mvh
Morten

Fra : Ian

Dato : 01-11-02 17:38

"Morten Juel" wrote in message
> Hejsa Ian

Hej!

> http://www.unlocking.f9.co.uk/flashfiles.htm
>
> Hvad hulen bruger man så de små filer til, som er her !?!

Der må jeg være dig svar skyldig. Det er sådan én jeg selv har siddet og
rodet med jvf mit indlæg nedenfor, men jeg havde ikke den korrekte adresse
på dem på det tidspunkt (00260000) og kunne ikke få den til at virke.
Har du flashet telefonen fra den adresse eller fra standardadressen
00200000?

mvh Ian

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 01-11-02 21:33

> Hvad hulen bruger man så de små filer til, som er her !?!

Dem bruger du til at overskrive din egen LÅSTE telefon med, så de ophæver
sim låsen.

--
Med venlig hilsen..
Søren Jørgensen

Fra : Morten Juel

Dato : 01-11-02 22:05

ARRhhh kanon, takker ))

Der gik lige et lys op der )

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
DR350SET - http://StarChild.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-