SPV info! (Microsoft / Orange)
Fra : Preben S. Nielsen

Dato : 01-11-02 13:23

Hej derude!

Jeg har kiggel lidt på den spændende SPV, (er dog selv lykkelig
ejer af Nokia 7210) - og mailet lidt med Orange's kundeservice
og tænkte så I lige ku' se et udsnit af mailen!

mvh. PrebZi!

--------

D. 7/11 2002 kan du købe telefonen m/u abonnement. Prisen med abonnement er
3.699,- kr. og uden abonnement 5.299,- kr.

SPV'en kan godt lagre extra *.wav

Der er T9 ordbog på engelsk. Senere på året vil det være muligt, at opdatere
sproget til dansk. Du kan godt lagre nye ord - optages på telefonens
hukommelse.

Antallet af fotos der kan gemmes er afhængig af RAM - som standard følger
der 16 MB med - herefter er det afhængig af hvilket format du vælger at
gemme billedet i og hvor meget du i øvrigt har gemt af data.

Det er muligt, at købe større RAM kort (SD).
--------

Fra : Christian Poulsen

Dato : 01-11-02 22:59

> SPV'en kan godt lagre extra *.wav

Realiteten kan du gemme alle typer filer i den. Der er jo en stifinder i
den, så du kan navigere frem og tilbage i hukommelsen.

> som standard følger der 16 MB med - herefter er det afhængig af

Desværre forkert. Der er kun 8 mb med når den bliver solgt.

http://orange.dk/spv/specifikationer/

Og dog, nu ser jeg lige på den url at det _er_ 16 mb. Det er måske
blvet ændret siden jeg var nede og spørge.

Fra : Sune Gertsen

Dato : 01-11-02 23:50

> Desværre forkert. Der er kun 8 mb med når den bliver solgt.
>
> http://orange.dk/spv/specifikationer/
>
> Og dog, nu ser jeg lige på den url at det _er_ 16 mb. Det er måske
> blvet ændret siden jeg var nede og spørge.

Jeg har læst specifikationerne sådanne at kortet der følger med er på 8mb og
så er der en 8mb indbygget hukommelse (+16mb ram af en anden type)

Sune