Virgin EEPROM i win 2K?
Fra : Ian

Dato : 01-11-02 12:45

Hej alle
Dette spørgsmål har været stillet før, men jeg kan ikke finde nogen svar på
det, heller ikke i udenlandske NG's, så jeg håber der er nogen der kan
hjælpe:
Kan det passe, at der ikke findes et prog der kan skrive en blank eeprom ind
i en 3210 under windoze?
Alle steder jeg finder siger "Brug Dejan flasher!", men det kører altsammen
på DOS-platform og kan derfor ikke bruges.
Min eeprom-fil er på 16K og understøttes derfor ikke af Rolis flasher, som
jeg eller normalt bruger, da den vil have dem i 64K-bidder.
Knok Phoenix kan acceptere filen og ser også ud til at ville smide den over
til telefonen fra adr. 03D000, men der sker ikke en skid... Er adressen
forresten ikke korrekt?
Jeg har fundet en 64K fil der også skulle være til en 3210, men den laver
Contact service, når den bliver læst ind. Skal muligvis have en anden
startadresse?
Nogen der kan hjælpe og redde min dag?

Mvh Ian