Andet multimedie
bentjuul 3670
Jule ting
Fra : Jens Jensen

Dato : 01-11-02 12:00

Hej,

Kunne jeg få nogen site anbefalet, hvor jeg kan finde julegrafik? Det er
måske lidt tidligt, men det tager sikkert lidt tid at finde det.

Michael

Fra : Kurt Brixen

Dato : 01-11-02 13:34

On Fri, 1 Nov 2002 12:00:19 +0100, "Jens Jensen" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Kunne jeg få nogen site anbefalet, hvor jeg kan finde julegrafik? Det er
>måske lidt tidligt, men det tager sikkert lidt tid at finde det.

Det er ikke spor for tidligt.
Hvis det skal være kvalitet kommer du ikke uden om Bee-line.

http://www.bee-line.dk/

Kurt Brixen

Fra : hcma

Dato : 01-11-02 13:43

"Jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kunne jeg få nogen site anbefalet, hvor jeg kan finde julegrafik? Det er
> måske lidt tidligt, men det tager sikkert lidt tid at finde det.
>
> Michael

Søg på Google under f.eks. julegrafik og der dukker nogle ting op.
Bl.a.: http://angelsplacedesign.subnet.dk/julegrafik.html
og http://home.vestfoldnett.no/arnie/Jul/julenisser.htm
m v h
HC

Fra : Jens Jensen

Dato : 01-11-02 13:53

Søg på Google under f.eks. julegrafik og der dukker nogle ting op.
> Bl.a.: http://angelsplacedesign.subnet.dk/julegrafik.html
> og http://home.vestfoldnett.no/arnie/Jul/julenisser.htm

Det er sådan set ikke noget problem at søge efter sider, problemet ligger i
at der går 50 site på et godt. Derfor ville jeg gerne høre andres
erfaringer.

Michael

Fra : Michael Holm

Dato : 03-11-02 02:45