radeon 8500 eller 9000?
Fra : Simon D

Dato : 01-11-02 11:06

Ja som i nok har gættet leder jeg efter graffikkort til max 1000 kr. Jeg har
haft lidt kig på 8500le som har fået gode anmeldelser så vidt jeg kan læse
mig til, men nu er der jo også kommet et 9000 eller 9000pro som ligger inden
for min smertegrænse. Er det ikke umiddelbart best at købe det nyeste kort,
mht fremtids sikring, eller sådan hænger det måske ikke altid sammen? Jeg
skal mest bruge det til spil.
AMD 1000mhz
ASUS A7m266
256 DDR

På forhånd tak for besvarelsen.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 01-11-02 13:05

Simon D skrev: (messageID:

> [...]
> best at købe det nyeste kort, mht fremtids sikring, eller sådan hænger
> det måske ikke altid sammen? Jeg skal mest bruge det til spil.

Følgende kan måske være interessant:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/10/12/9256203

Ellers kan jeg oplyse, at jeg er yderst godt tilfreds med mit Connect3D
Radeon9000pro 64Mb.

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Morten Koch

Dato : 09-01-03 09:18

> Følgende kan måske være interessant:
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/02/10/12/9256203
>
> Ellers kan jeg oplyse, at jeg er yderst godt tilfreds med mit Connect3D
> Radeon9000pro 64Mb.

Pyha....
Der sker godtnok noget når man begynder at tune på skidtet.

På sådan en skala, - og i sådan en test - , hvor "lav" en score ville mit
Asus V6800 med 32MB RD-RAM kunne få ??
Eller knægtens Asus V2700 (tihi og fnis) ??
For der spille Wolf og Unreal på begge maskiner.

Er der nogen der tør komme med et gæt ??

Mvh Morten.