Doom III demo hvorhenne?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-11-02 10:53

Doom III demoen kan nu hentes på sharereactor.com men hvor kan man ellers
hitte den?

Mvh Thomas

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-11-02 12:14

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Doom III demoen kan nu hentes på sharereactor.com men hvor kan man ellers
> hitte den?
>
> Mvh Thomas

Hej
Nu tror jeg ikke sharereactor får fat i deres software helt lovligt,
det kan være derfor de har den allerede nu.
Kurt

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-11-02 16:44

Kurt Lund wrote:
> Nu tror jeg ikke sharereactor får fat i deres software helt lovligt,
> det kan være derfor de har den allerede nu.

Mon der ikke snarer er tale om en video, ellers ville der være mere
skriverri om den.

Mvh

Bruno

Fra : Klaus G.

Dato : 02-11-02 17:29

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> Mon der ikke snarer er tale om en video, ellers ville der være mere
> skriverri om den.

Det er _ikke_ en demo, ikke engang en Beta test, men en Alpha udgave...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-11-02 18:35

Hej

Klaus G. wrote:
> Det er _ikke_ en demo, ikke engang en Beta test, men en Alpha udgave...

Men den virker.....

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 02-11-02 21:28

> Hej

> Men den virker.....

Ja, men overhovedet ikke optimalt. Men man skal så også lige huske at det er
en meget tidlig version af spillet Alpha 0.02

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-11-02 21:56

Hej

Klaus G. wrote:
> Ja, men overhovedet ikke optimalt. Men man skal så også lige huske at det er
> en meget tidlig version af spillet Alpha 0.02

Nej mon ikke. Min 2Ghz P4 med et MX440 kører max 10fps i 640x480, men
ingen tvivl om, at jeg skal have spillet når det kommer - om jeg så skal
købe et GF5 eller tilsvarende.

Men det giver en meget god indikation af hvad det er, der er i vente.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-11-02 21:58

Hej

Jeg har læst at man skal have et Radeon 9700 hvis spillet skal kører
optimalt men jeg har også kun et MX440, så når spillet udkommer skal jeg
have et Radeon 9700.

Hilsen Poul

Fra : Klaus G.

Dato : 02-11-02 22:02

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har læst at man skal have et Radeon 9700 hvis spillet skal kører
> optimalt men jeg har også kun et MX440, så når spillet udkommer skal jeg
> have et Radeon 9700.

Jeg har et Radeon 9700 Pro, AMD XP 1900+, 1GB DDR RAM, og det køre
nogenlunde, dvs. 31fps for det meste, og det er som om den ikke kan komme
over 31fps. Dog var den oppe og runde 60 i et rum én gang...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 02-11-02 22:50

Hej

Poul Johannsen wrote:
> Jeg har læst at man skal have et Radeon 9700 hvis spillet skal kører
> optimalt men jeg har også kun et MX440, så når spillet udkommer skal jeg
> have et Radeon 9700.

Det skal nok passe. Det kører nogenlunde i 320x240 med mit MX440.
Det allokerer i øvrigt 180MB hukommelse ifølge taskmanageren.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 06-11-02 20:56

Hej

Poul Johannsen wrote:
> Jeg har læst at man skal have et Radeon 9700 hvis spillet skal kører
> optimalt men jeg har også kun et MX440, så når spillet udkommer skal jeg
> have et Radeon 9700.

Lige en tillægsoplysning. Da jeg slog 4x antialias fra og kørte helt
uden kørte det faktisk nogenlunde godt i 640x480.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-11-02 18:20

On Sat, 02 Nov 2002 16:44:06 +0100, "iddqd@worldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

>Mon der ikke snarer er tale om en video, ellers ville der være mere
>skriverri om den.

Også det jeg har hørt

Morten
morten@bowman.dk