Der er nogen der bruger min garage.
Fra : Ukendt

Dato : 01-11-02 10:06

Der er en eller anden der bruger min garage. Jeg skal leje den ud og opdager
at (u)vedkommende har sat ting ind i garagen, og sat en hængelås på.
Hvad gør jeg? Jeg er mest tændt på at ringe til politiet.
Skal jeg skrive et brev og varsle at jeg lader garagen rømme? Kender i nogen
paragraffer.

På forhånd tak.

Ole

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-02 12:09

> [...]
> Hvad gør jeg? Jeg er mest tændt på at ringe til politiet.
> Skal jeg skrive et brev og varsle at jeg lader garagen rømme? Kender i nogen

Klip låsen op og smid lortet ud, hvorefter du sætter en ny lås på.

Eller ring til politiet, eftersom det er din garage har vedkommende egentlig
begået indbrud, men det anhænger måske af om der har været låst eller ulåst.

Du kan selvfølgelig også fjerne alting, hvorefter du lægger en seddel om at
vedkommende kan kontakte dig for at få sine ejendele.

Jeg havde nok valgt første løsning.

Allan

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:194.239.234.5)

Fra : Peter G C

Dato : 01-11-02 18:21

Allan skrev i news:002201c28197$0497b090$0301a8c0@autoatlas.local

[klip]

> Du kan selvfølgelig også fjerne alting, hvorefter du lægger en seddel
> om at vedkommende kan kontakte dig for at få sine ejendele.

God ide.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 01-11-02 19:42

Allan wrote:

> Du kan selvfølgelig også fjerne alting, hvorefter du lægger en seddel om at
> vedkommende kan kontakte dig for at få sine ejendele.

Mod passende vederlag, naturligvis

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.